Summary: | A záró dolgozatomban ismertettem a Media Markt, mint kereskedelmi egység létrejöttét, szolgáltatásait, céljait. A következő egységben bemutattam a digitális fejlődést, a mobil információs társadalmat. Ismertettem a digitális táblák fogalmát, technikai tulajdonságait. Ma már szinte minden oktatási intézményben található interaktív tábla, ezek működését és hasznosságát vizsgáltam. Elmondható, hogy a Z generáció számára nélkülözhetetlen a digitális eszközök használata, így igény volt a digitális oktatás kialakulására. Kapcsolódóan vizsgáltam az oktatásban a digitális átalakuláshoz szükséges újfajta módszertant. Nyugat Európában már szinte minden üzlet digitális táblákat használ, ami egyre inkább kezd elterjedni Magyarországon is. Leginkább kiemelhető az átállás a Tesco és a Media Markt áruházakban. SWOT analízissel vizsgáltam a digitális ártáblák erősségeit, gyengeségeit, lehetőségeit, veszélyeit. Kérdőíves kutatással vizsgáltam a zalaegerszegi Media Marktban megvalósuló digitális tábla projektet. Interjút készítettem az oktatási intézményekben és kereskedelmi egységekben használt digitális táblákkal kapcsolatban egyaránt. Elmondható, hogy mindkét féle táblának óriási előnyei vannak, a jövő eszközei, viszont ki kell küszöbölni bizonyos problémákat, hogy kevésbé legyenek sérülékenyebb, és hosszabb időtartamra életképesek legyenek.
|