520 |
3 |
|
|a A mai világban rendkívül fontossá vált a vállalatok körében egy alapos marketing tevékenység kidolgozása, hiszen ez biztosítja a vállalatok hosszú távú sikereit. Dolgozatomban a MOTIM Kádkő Kft. marketingstratégiáját mutatom be az olvasóval. Ezzel a munkámmal szeretném segíteni a cég jövőbeni sikereit. Dolgozatom olvasójának lehetősége van, hogy megismerkedhessen a vállalattal. Bemutatom a vállalat rövid történetét, technológiáját. Az egyik legjelentősebb része a munkámnak a marketingmix elemeinek bemutatása a vállalaton belül. E témakörökön belül a 7P területet érintettem. Ismertetem a vállalat által gyártott termékeket, az árpolitikai lépéseket. Az értékesítés politikán belül bemutatom a vállalat értékesítési útjának szereplőit. A marketing kommunikáció során az olvasó megismeri, hogy milyen kommunikációs eszközöket használ a vállalat, illetve milyen újságokban hirdeti termékeit a Kft.. A következő fontos elem az emberi tényező szerepe kerül bemutatásra. Ezután a társaság környezetén belül az infrastruktúrát illetve a MOTIM Kádkő Kft. fizikai környezetét ismertetem. A folyamatnál elvégeztem a cégnek az értékesítési láncát az ajánlattól a megrendelésig. Dolgozatom során kiemelt figyelmet fordítottam a vevőelégedettségre és a reklamációkezelésre. Ez a két téma rendkívül fontos minden vállalkozás számára, hiszen mindenkinek érdeke, hogy vevőit a jövőben is meg tudja tartani és ne hagyják ott a céget. Primer kutatásom során készítettem a Kft. részére egy SWOT analízist, hiszen fontos, hogy a társaság tisztában legyen az erősségeivel, gyengeségeivel, a piaci lehetőségekről illetve a veszélyeivel. Ezen kívül kutatást végeztem a marketingfolyamatról 2009-2013 év között. Dolgozatom zárásaképpen pedig interjút készítettem a vállalat ügyvezető igazgatójával, Gerezdes Szilviával. Végül pedig saját véleményt alkotok a társaság jelenlegi illetve jövőbeni marketing tevékenységére vonatkozóan.
|