Marketingstratégia a gyakorlatban

A mai világban rendkívül fontossá vált a vállalatok körében egy alapos marketing tevékenység kidolgozása, hiszen ez biztosítja a vállalatok hosszú távú sikereit. Dolgozatomban a MOTIM Kádkő Kft. marketingstratégiáját mutatom be az olvasóval. Ezzel a munkámmal szeretném segíteni a cég jövőbeni sikere...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Szakos Mercédesz
Format: Manuscript
Language:Hungarian
Online Access:Dokumentum-elérés
LEADER 02784nta a2200217 i 4500
001 dolg1639
005 20210614185209.0
008 150105suuuu hu om 0|| hun d
040 |a PEREPO DOLGOZAT  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Szakos Mercédesz 
245 1 0 |a Marketingstratégia a gyakorlatban  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Mercédesz Szakos 
520 3 |a A mai világban rendkívül fontossá vált a vállalatok körében egy alapos marketing tevékenység kidolgozása, hiszen ez biztosítja a vállalatok hosszú távú sikereit. Dolgozatomban a MOTIM Kádkő Kft. marketingstratégiáját mutatom be az olvasóval. Ezzel a munkámmal szeretném segíteni a cég jövőbeni sikereit. Dolgozatom olvasójának lehetősége van, hogy megismerkedhessen a vállalattal. Bemutatom a vállalat rövid történetét, technológiáját. Az egyik legjelentősebb része a munkámnak a marketingmix elemeinek bemutatása a vállalaton belül. E témakörökön belül a 7P területet érintettem. Ismertetem a vállalat által gyártott termékeket, az árpolitikai lépéseket. Az értékesítés politikán belül bemutatom a vállalat értékesítési útjának szereplőit. A marketing kommunikáció során az olvasó megismeri, hogy milyen kommunikációs eszközöket használ a vállalat, illetve milyen újságokban hirdeti termékeit a Kft.. A következő fontos elem az emberi tényező szerepe kerül bemutatásra. Ezután a társaság környezetén belül az infrastruktúrát illetve a MOTIM Kádkő Kft. fizikai környezetét ismertetem. A folyamatnál elvégeztem a cégnek az értékesítési láncát az ajánlattól a megrendelésig. Dolgozatom során kiemelt figyelmet fordítottam a vevőelégedettségre és a reklamációkezelésre. Ez a két téma rendkívül fontos minden vállalkozás számára, hiszen mindenkinek érdeke, hogy vevőit a jövőben is meg tudja tartani és ne hagyják ott a céget. Primer kutatásom során készítettem a Kft. részére egy SWOT analízist, hiszen fontos, hogy a társaság tisztában legyen az erősségeivel, gyengeségeivel, a piaci lehetőségekről illetve a veszélyeivel. Ezen kívül kutatást végeztem a marketingfolyamatról 2009-2013 év között. Dolgozatom zárásaképpen pedig interjút készítettem a vállalat ügyvezető igazgatójával, Gerezdes Szilviával. Végül pedig saját véleményt alkotok a társaság jelenlegi illetve jövőbeni marketing tevékenységére vonatkozóan. 
695 |a marketing 
695 |a marketing-mix 
695 |a vállalat 
695 |a elemzés 
695 |a összefoglalás 
695 |a stratégiai menedzsment 
700 1 |a Márkus Mónika  |e ths 
856 4 0 |u https://perepo-dolgozat.uni-pannon.hu/id/eprint/1639/1/szakos_merc%C3%A9desz_titkos.pdf  |z Dokumentum-elérés