Mikrovállalkozás kapacitásbővítése

Gyakorlati időmet a Minimum Tanítása Maximálisan Korlátolt felelősségű társaságnál töltöttem. A vállalkozás fő tevékenysége gépjárművezetés elméleti és gyakorlati oktatása. Munkám során betekintést nyertem a Mikro-, kis- és középvállalkozások szektorán belül egy mikrovállalkozás működésébe és minden...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Horváth Valentina
Format: Manuscript
Language:Hungarian
Online Access:Dokumentum-elérés
LEADER 03359nta a2200205 i 4500
001 dolg16807
005 20210614185606.0
008 180515suuuu hu o 0|| hun d
040 |a PEREPO DOLGOZAT  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Horváth Valentina 
245 1 0 |a Mikrovállalkozás kapacitásbővítése  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Valentina Horváth 
520 3 |a Gyakorlati időmet a Minimum Tanítása Maximálisan Korlátolt felelősségű társaságnál töltöttem. A vállalkozás fő tevékenysége gépjárművezetés elméleti és gyakorlati oktatása. Munkám során betekintést nyertem a Mikro-, kis- és középvállalkozások szektorán belül egy mikrovállalkozás működésébe és mindennapjaiba. Megismerkedtem a szolgáltató tevékenységeken belül az oktatás szolgáltatással, ennek PR eszközeivel, marketingpolitikájával. Részletesen tanulmányozhattam a vállalkozás cégformáját, felépítését, működési hierarchiáját és jogszabályi hátterét. Gyakorlati időm megkezdésekor a felettesem beszámolt az autósiskola jelenlegi problémájáról. Tárgyi eszközök vásárlásával kapcsolatos finanszírozási problémával küzd az iskola. Akkor vált egyértelművé, mi lesz a dolgozatom témája. A laptopok vásárlása azért nagyon fontos, mert ezáltal tudja az MTM - Oktatás Autósiskola megteremteni a megfelelő oktatási körülményeket tanulói számára. A fejlesztés nélkül az iskola elméleti oktatásának színvonala jelentős mértékben csökkenne, ezáltal rengeteg ügyfelet elveszítene, valamint rontaná a hírnevét. Az MTM – Oktatás Autósiskola jelenleg is a legjobb autósiskola a megyében. Piacvezető szerepet tölt be ezen a szakterületen. Munkám során külső és belső finanszírozási lehetőségeket kerestem az autósiskola számára. Felvetettem a saját forrás, tehát eredménytartalékból való finanszírozás lehetőségét. Banki hitel konstrukciókat kerestem, ezeket összehasonlítottam, majd a két legkedvezőbb konstrukciót ajánlottam az iskolának. Számításba véve a pénzintézetek megbízhatóságát, vevői elégedettséget és múltját. Ezen felül pályázati lehetőségek után kutattam és egy Gazdasági és Innovációs Operatív Programon belül találtam az iskola számára egy megfelelő Széchenyi 2020 pályázatot. Záró gondolatként csak annyit írnék, hogy a való életben teljesen más egy vállalkozás működése, mint az iskolapadból nézve. Mindennapos küzdelem a folyton változó környezettel, újabb és újabb kihívásokkal. Az ügyfelek sajátos igényeinek való megfelelés. Úgy gondolom, ez az a hely, ahol igazán megtanultam milyen is a jó vállalkozó és milyen egy jól működő vállalkozás. Rendkívül fárasztó, küzdelmes 14 hét áll mögöttem, ugyanakkor sok-sok fantasztikus élményt is kaptam ettől a helytől és a benne dolgozó emberektől. Rengeteg megszerzett tudással és tapasztalattal léptem ki az ajtón. Hálás vagyok az itt eltöltött időért! 
695 |a mikrovállalkozás 
695 |a pályázat 
695 |a finanszírozás 
695 |a kapacitásbővítés 
695 |a fejlesztés 
700 1 |a Takács Dávid  |e ths 
856 4 0 |u https://perepo-dolgozat.uni-pannon.hu/id/eprint/16807/1/horv%C3%A1th_valentina_2018m%C3%A1j_titkos.pdf  |z Dokumentum-elérés