Az eseménymarketing szerepe a Zala Megyei Vállalkozásfejlesztési Alapítvány gyakorlatában
A dolgozatom témája az eseménymarketing köré épül. Felgyorsult életünkben egyre több időt töltünk informatikai eszközök használatával. Mostanra kikerülhetetlen a hétköznapokban, hogy online kommunikációval töltsük el a napunk jelentős részét, hiszen szükséges a mindennapi tevékenységeinkhez, az info...
Main Author: | Kelemen Attila |
---|---|
Format: | Manuscript |
Language: | Hungarian |
Online Access: | Dokumentum-elérés |
Similar Items
-
Zala Megyei Vállalkozásfejlesztési Alapítvány számviteli sajátosságai a mikrohitelezés elszámolásának tükrében
by: Tóth Georgina -
Napjaink marketing trendjei és a Zala Megyei Vállalkozásfejlesztési Alapítvány brandépítő marketing terve
by: Flander Richárd -
Nonprofit szervezetek sajátos számvitelének és adózási sajátosságainak bemutatása a Zala Megyei Vállalkozásfejlesztési Alapítvány (ZMVA) működése alapján
by: Tóth Réka -
Határon átnyúló projektek a Zala Megyei Vállalkozásfejlesztési Alapítványnál
by: Soós Tamara -
A logisztika szerepe a fesztivál szervezés gyakorlatában
by: Kelemen Attila