Marketingkommunikáció a szombathelyi Logiscool vonatkozásában

A szakdolgozat tárgyát a marketingkommunikáció képzi, célzottan a szombathelyi Logiscoolra vonatkozóan. Választásom azért esett erre a témára, mert érdekelt a marketingkommunikáció és szerettem volna mélyebben belelátni. Ehhez kapcsolódóan egy olyan szolgáltató vállalkozást választottam, amely ebben...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Gaál Enikő
Format: Manuscript
Language:Hungarian
Online Access:Dokumentum-elérés
Dokumentum-elérés
LEADER 02636nta a2200253 i 4500
001 dolg25247
005 20210614185804.0
008 200201suuuu hu om 0|| hun d
040 |a PEREPO DOLGOZAT  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Gaál Enikő 
245 1 0 |a Marketingkommunikáció a szombathelyi Logiscool vonatkozásában  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Enikő Gaál 
520 3 |a A szakdolgozat tárgyát a marketingkommunikáció képzi, célzottan a szombathelyi Logiscoolra vonatkozóan. Választásom azért esett erre a témára, mert érdekelt a marketingkommunikáció és szerettem volna mélyebben belelátni. Ehhez kapcsolódóan egy olyan szolgáltató vállalkozást választottam, amely ebben a témakörben tapasztalt és sokrétű a kommunikációs eszköztára. A téma aktualitását az bizonyítja, hogy a hirdetések a mindennapi életünk része és talán soha nem volt még ennyire összetett és bonyolult a kommunikáció világa, így érdemes egy átfogó képet adni róla. Fontos témának tartom, mert a reklámipar a magyar gazdaság szerves részét képezi. A dolgozat célja, hogy átfogó képet kapjak a szombathelyi Logiscool marketingkommunikációs mixéről. A dolgozat elején a piaci trendekről írok. Bemutatom, hogy milyen hatással volt az internet a reklámokra, és hogyan alakultak a webkorszakok. Ezt követően több kutatási eredményeken keresztül szemléltetem a magyarországi helyzetet a reklámeszközökhöz kapcsolódóan. A második fejezet egy elméleti áttekintés, amiben a különböző eszközök tulajdonságait ismertettem, továbbá kitértem a targetálás pontosságára is. A következő fejezet az általam választott cég, azaz a szombathelyi Logiscool bemutatása következett, majd a kommunikációs mixét elemeztem. Itt a legfontosabb kommunikációs eszközeit külön alpontban részleteztem és említést tettem a további eszközökről is. Ezután helyzetelemzést írtam, majd levonva a következtetéseket és javaslatokat tettem. Végezetül pedig egy összegzéssel zártam. 
695 |a Logiscool 
695 |a Szombathely (Vas) 
695 |a elektronikus kommunikáció 
695 |a marketing-mix 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a online marketing 
695 |a piaci trendek 
695 |a reklám - hirdetés 
700 1 |a Tóth Zsuzsanna  |e ths 
856 4 0 |u https://perepo-dolgozat.uni-pannon.hu/id/eprint/25247/1/ga%C3%A1l_enik%C5%91_2020jan_publikus.pdf  |z Dokumentum-elérés  
856 4 0 |u https://perepo-dolgozat.uni-pannon.hu/id/eprint/25247/2/ga%C3%A1l_enik%C5%91_2020jan_publikus_nyilatkozat.pdf  |z Dokumentum-elérés