A Pici Paci Udvarház marketing terve
Dolgozatomban igyekeztem bemutatni a Pici Paci Udvarházat, hogy milyen környezetben helyezkedik el, milyen adottságokkal rendelkezik, melyeket kihasználva egy sikeres lovarda lesz belőle. Azonban ehhez, hogy sikeresek legyenek, szükség van szakmai tanácsokra, hogy milyen módon kell elindítani a váll...
Main Author: | Pirosné Csik Julianna |
---|---|
Format: | Manuscript |
Language: | Hungarian |
Online Access: | Dokumentum-elérés Dokumentum-elérés |
Similar Items
-
Napjaink marketing trendjei és a Zala Megyei Vállalkozásfejlesztési Alapítvány brandépítő marketing terve
by: Flander Richárd -
Az éves költségvetési terv elkészítése az LuK Savaria Kft-nél
by: Kiss Patrícia Martina -
A digitalizált marketing
by: Kocsi Martin -
Az online marketing pénzügyi vonatkozásai
by: Kártyás Krisztina -
Getting closer to the needs of the labour market
by: Tóth Zsuzsanna, et al.
Published: (2021)