A Pici Paci Udvarház marketing terve
Dolgozatomban igyekeztem bemutatni a Pici Paci Udvarházat, hogy milyen környezetben helyezkedik el, milyen adottságokkal rendelkezik, melyeket kihasználva egy sikeres lovarda lesz belőle. Azonban ehhez, hogy sikeresek legyenek, szükség van szakmai tanácsokra, hogy milyen módon kell elindítani a váll...
Main Author: | Pirosné Csik Julianna |
---|---|
Format: | Manuscript |
Language: | Hungarian |
Online Access: | Dokumentum-elérés Dokumentum-elérés |
Similar Items
-
Napjaink marketing trendjei és a Zala Megyei Vállalkozásfejlesztési Alapítvány brandépítő marketing terve
by: Flander Richárd -
A Z.E.H. Energetikai és Építőipari Kft. beszámolójából nyerhető információk és azok felhasználási területei, különös tekintettel a számviteli politika és a vállalati gazdasági folyamatok kapcsolatára
by: Pirosné Csík Julianna -
3D Nyomtatással foglalkozó vállalkozás üzleti terve
by: Horváth Erik Máté -
Az éves költségvetési terv elkészítése az LuK Savaria Kft-nél
by: Kiss Patrícia Martina -
A digitalizált marketing
by: Kocsi Martin