A Coca-Cola marketingtevékenysége
Záródolgozatomban rávilágítottam a Coca-Cola márka sikerességére. A márka ki tudott alakítani egy családcentrikus összképet, amelynek segítségével még több fogyasztót tud megcélozni. Kialakított állandó designja van csak ritkán változtatnak rajta, ezért aki a Coca-Colára gondol egyből el tudja képze...
Main Author: | Pungor Lili |
---|---|
Format: | Manuscript |
Language: | Hungarian |
Online Access: | Dokumentum-elérés Dokumentum-elérés |
Similar Items
-
A Coca Cola márka bemutatása
by: Horváth Sára -
Coca-Cola logisztikai folyamatainak bemutatása és teljesítményelemzési rendszere
by: Huszti Krisztián -
A kreatívkerék a coachingban
by: Nagy Zsófia -
A könyvelés jövője. A digitalizáció hatása a könyvelésre
by: Kósa Eszter Réka -
A robotizáció hatása a munkaerőpiacra
by: Süle Péter