Amikor nemcsak az internet sebessége számít, avagy bekötési várakozási idő analízis a Digi Távközlési és Szolgáltató Kft-nél

Projektemben a Digi Távközlési és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság konkrét példáján keresztül szeretném bemutatni a tanulmányaim során megszerzett tudással a választott 7 fő veszteség forrás alapján az internet bekötők munkáját és annak folyamatait. Választásom azért erre esett, mert beles...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Szüsz Kíra
Format: Manuscript
Language:Hungarian
Online Access:Dokumentum-elérés
LEADER 02921nta a2200241 i 4500
001 dolg26008
005 20230203112433.0
008 230203suuuu hu om 0|| hun d
040 |a PEREPO DOLGOZAT  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Szüsz Kíra 
245 1 0 |a Amikor nemcsak az internet sebessége számít, avagy bekötési várakozási idő analízis a Digi Távközlési és Szolgáltató Kft-nél  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Kíra Szüsz 
520 3 |a Projektemben a Digi Távközlési és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság konkrét példáján keresztül szeretném bemutatni a tanulmányaim során megszerzett tudással a választott 7 fő veszteség forrás alapján az internet bekötők munkáját és annak folyamatait. Választásom azért erre esett, mert beleszerettem volna látni, hogy az internet bekötők munkája hogyan zajlik, továbbá milyen veszteségek jelennek meg munkafolyamataikban és ezeken a problémákon hol lehet javítani. Továbbá a cégnél mik azok a külső-, és belső tényezős problémák, ami miatt a folyamatok hosszabb átfutási időre toldódnak ki. Napjainkban a Digi Távközlési és Szolgáltató Kft. számos fellendülést tanúsított az ügyfelei felé. Úgy gondolom olyan vállalatot választottam, akik a jövőben is szeretnének az Oligopólium élére törni munkásságukkal, eszközeikkel, áraikkal és fejlesztéseikkel. A cégben fontosnak tartják a javaslattételt, hiszen a hibák és a problémák ezzel minimalizálhatók vagy teljes mértékben megszüntethetők egy adott munkafolyamaton. Az előrelépés fontos a cég számára, hiszen ez egyaránt a megrendelőnek is előnyt jelent, hiszen a várakozási ideje minimálisra redukálódik a szolgáltatás megrendelése és bekötése során. A Szakdolgozatom megírása során a vizsgálatokat a Lean Six Sigma folyamatfejlesztés elvén végzem. A következő kérdésekre szeretném megtalálni a válaszokat javaslattétellel alátámasztva: Miért kell ennyit várni a bekötés folyamatára? Milyen veszteségek érik a Digi Távközlési és Szolgáltató Kft. bekötő kollégáit? Miként alakultak a bekötési darabszámok a 2019-es és a 2020-as évben? Fontosnak tartom, hogy egy folyamatban a hibák minimálisak legyenek vagy teljes mértékben megszűnjenek. Célom, hogy egy pontosabb munkavégzés eredménye kerüljön ki az ügyfeleknek. Szeretném elérni a kimutatásokkal, hogy a ciklusidő láthatóan csökkenő tendenciát mutasson. 
695 |a 7 fő veszteségforrás 
695 |a DIGI Távközlési és Szolgáltató Kft. 
695 |a folyamatfejlesztés 
695 |a hibaelemzés 
695 |a internet 
695 |a lean módszer 
695 |a SIPOC-elemzés 
695 |a veszteség 
700 1 |a Fehér Norbert  |e ths 
856 4 0 |u https://perepo-dolgozat.uni-pannon.hu/id/eprint/26008/1/sz%C3%BCsz_k%C3%ADra_2023jan.pdf  |z Dokumentum-elérés