Csalódásmenedzsment az online szolgáltatásokban

Napjainkban egyre dinamikusabban növekszik az online vásárlások száma, s ezzel párhuzamosan válnak népszerűvé az online szolgáltatások is. A pályamunkánkban ez utóbbit elemezzük, fókuszba helyezve a folyamat során észlelhető kockázatokat.

Bibliographic Details
Main Authors: Nérel Eleonóra, Mihály Luca (Author)
Format: Manuscript
Language:Hungarian
Online Access:Dokumentum-elérés
LEADER 01599nta a2200361 i 4500
001 dolg26196
005 20231025124108.0
008 231025suuuu hu o 0|| hun d
040 |a PEREPO DOLGOZAT  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Nérel Eleonóra 
245 1 0 |a Csalódásmenedzsment az online szolgáltatásokban  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Eleonóra Nérel 
520 3 |a Napjainkban egyre dinamikusabban növekszik az online vásárlások száma, s ezzel párhuzamosan válnak népszerűvé az online szolgáltatások is. A pályamunkánkban ez utóbbit elemezzük, fókuszba helyezve a folyamat során észlelhető kockázatokat. 
695 |a menedzsment 
695 |a szolgáltatás - szolgáltatások 
695 |a online szolgáltatás - elektronikus szolgáltatás 
695 |a internet 
695 |a elektronikus kereskedelem - e-kereskedelem - online kereskedelem 
695 |a trend 
695 |a trendelemzés 
695 |a fogyasztói magatartás 
695 |a fogyasztó - vásárló - vevő 
695 |a pszichológia - lélektan 
695 |a CRM - Customer Relationship Management - ügyfélkapcsolati rendszer 
695 |a ügyfélpanasz-kezelés - fogyasztói panaszkezelés 
695 |a panaszkezelés 
695 |a generációk - nemzedékek 
695 |a Z generáció 
695 |a Y generáció 
695 |a X generáció 
700 2 |a Balázsné Lendvai Marietta  |e ths 
700 0 1 |a Mihály Luca  |e aut 
856 4 0 |u https://perepo-dolgozat.uni-pannon.hu/id/eprint/26196/1/n%C3%A9rel_eleon%C3%B3ra%2C%20mih%C3%A1ly_luca_2018TDK.pdf  |z Dokumentum-elérés