Banki digitális megoldások az iGEN mérlegén

Fejlett világunkban egyre nagyobb szerepe van a pénzügyi tudatosságnak, amely jóval na-gyobb mértékben határozza meg mindennapjainkat, mint eddig bármikor. A megélhetéshez mindenkinek pénzre van szüksége és pontosan ezért olyan fontos, hogy megfelelően bánja-nak és osszák azt be, mennyiségtől függet...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Kránicz Vivien
Format: Manuscript
Language:Hungarian
Online Access:Dokumentum-elérés
LEADER 02497nta a2200253 i 4500
001 dolg26222
005 20231106133346.0
008 231106suuuu hu o 0|| hun d
040 |a PEREPO DOLGOZAT  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Kránicz Vivien 
245 1 0 |a Banki digitális megoldások az iGEN mérlegén  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Vivien Kránicz 
520 3 |a Fejlett világunkban egyre nagyobb szerepe van a pénzügyi tudatosságnak, amely jóval na-gyobb mértékben határozza meg mindennapjainkat, mint eddig bármikor. A megélhetéshez mindenkinek pénzre van szüksége és pontosan ezért olyan fontos, hogy megfelelően bánja-nak és osszák azt be, mennyiségtől függetlenül. A pénzügyi döntéseink behálózzák az életünket, az első zsebpénztől egészen a nyugdíjas évekig jelen vannak. Minden egyes nap válaszút elé vagyunk állítva, vásárlások, megtaka-rítások és hasonló pénzügyi mechanizmusok miatt. 2 A legnehezebb dolga talán az új generáció tagjainak van, mivel koruknál fogva kevés élet-tapasztalattal rendelkeznek, ugyanakkor több szempontot kell egyszerre figyelembe ven-niük, mint például bankok, banki szolgáltatások, innovatív megoldások – amikkel azono-sulni tudnak. Ők alapvetően az elsődleges szocializációs közegükből, vagyis a családban látott pénzügyi tudatosság példái alapján alkotnak saját véleményt. Fontos, hogy már gyer-mekként is tudatosuljon bennünk, hogy a pénznek értéke van és megtanuljuk jól beosztani azt. Nehezen lehet álláspontot foglalni egy olyan világban, ahol folyamatos az innováció és ahol a pénzügyi intézetek gyors reagálással igyekeznek lépést tartani a trendekkel az új digitális szolgáltatásokat illetően. A fiatalok rengeteg információval találják szembe magukat, illetve értékeléssel; véleményezéssel, amik pozitív vagy negatív irányba terelik döntéseiket. 
695 |a bank - bankügy 
695 |a elektronikus bankolás 
695 |a digitális technológia 
695 |a internet generáció - iGeneration - iGen 
695 |a trend 
695 |a elektronikus pénzügyi szolgáltatások 
695 |a online szolgáltatás - elektronikus szolgáltatás 
695 |a pénzügy 
695 |a generációs jellemzők - generációs sajátosságok 
700 2 |a Balázsné dr. Lendvai Marietta  |e ths 
856 4 0 |u https://perepo-dolgozat.uni-pannon.hu/id/eprint/26222/1/kr%C3%A1nicz_vivien_2020TDK.pdf  |z Dokumentum-elérés