Kávéfogyasztás-avagy egy cseppnyi fekete boldogság és ami mögötte van

A dolgozatomat az aktuális kávétrendek bemutatásával kezdem, majd elméleti oldalról mutatok rá a márkaépítés szerepére és lehetséges módszereire. Erre építkezve stratégiai fókusszal haladok végig a Nesppresszo márka útján, s annak fontosabb mérföldkövein, ezáltal leleplezve a sikert meghatározó tény...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: László Dorina
Format: Manuscript
Language:Hungarian
Online Access:Dokumentum-elérés
LEADER 01424nta a2200265 i 4500
001 dolg26227
005 20231107102830.0
008 231107suuuu hu o 0|| hun d
040 |a PEREPO DOLGOZAT  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a László Dorina 
245 1 0 |a Kávéfogyasztás-avagy egy cseppnyi fekete boldogság és ami mögötte van  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Dorina László 
520 3 |a A dolgozatomat az aktuális kávétrendek bemutatásával kezdem, majd elméleti oldalról mutatok rá a márkaépítés szerepére és lehetséges módszereire. Erre építkezve stratégiai fókusszal haladok végig a Nesppresszo márka útján, s annak fontosabb mérföldkövein, ezáltal leleplezve a sikert meghatározó tényezőket. Ezek közül külön kitérek a cégnek a napjainkban egyre meghatározóbb fenntarthatósági törekvéseire is. 
695 |a márka - brand 
695 |a márkaépítés - brandépítés 
695 |a Nespresso 
695 |a márkastratégia 
695 |a nemzetközi kitekintés - nemzetközi összehasonlítás 
695 |a trend 
695 |a helyzetelemzés - állapotfelmérés - feltételrendszer vizsgálata 
695 |a marketing mix 
695 |a mikrokörnyezet 
695 |a makrokörnyezet 
700 2 |a Balázsné dr. Lendvai Marietta  |e ths 
856 4 0 |u https://perepo-dolgozat.uni-pannon.hu/id/eprint/26227/1/l%C3%A1szl%C3%B3_dorina_2020TDK.pdf  |z Dokumentum-elérés