|
|
|
|
LEADER |
01424nta a2200265 i 4500 |
001 |
dolg26227 |
005 |
20231107102830.0 |
008 |
231107suuuu hu o 0|| hun d |
040 |
|
|
|a PEREPO DOLGOZAT
|b hun
|
041 |
|
|
|a hun
|
100 |
1 |
|
|a László Dorina
|
245 |
1 |
0 |
|a Kávéfogyasztás-avagy egy cseppnyi fekete boldogság és ami mögötte van
|h [elektronikus dokumentum] /
|c Dorina László
|
520 |
3 |
|
|a A dolgozatomat az aktuális kávétrendek bemutatásával kezdem, majd elméleti oldalról mutatok rá a márkaépítés szerepére és lehetséges módszereire. Erre építkezve stratégiai fókusszal haladok végig a Nesppresszo márka útján, s annak fontosabb mérföldkövein, ezáltal leleplezve a sikert meghatározó tényezőket. Ezek közül külön kitérek a cégnek a napjainkban egyre meghatározóbb fenntarthatósági törekvéseire is.
|
695 |
|
|
|a márka - brand
|
695 |
|
|
|a márkaépítés - brandépítés
|
695 |
|
|
|a Nespresso
|
695 |
|
|
|a márkastratégia
|
695 |
|
|
|a nemzetközi kitekintés - nemzetközi összehasonlítás
|
695 |
|
|
|a trend
|
695 |
|
|
|a helyzetelemzés - állapotfelmérés - feltételrendszer vizsgálata
|
695 |
|
|
|a marketing mix
|
695 |
|
|
|a mikrokörnyezet
|
695 |
|
|
|a makrokörnyezet
|
700 |
2 |
|
|a Balázsné dr. Lendvai Marietta
|e ths
|
856 |
4 |
0 |
|u https://perepo-dolgozat.uni-pannon.hu/id/eprint/26227/1/l%C3%A1szl%C3%B3_dorina_2020TDK.pdf
|z Dokumentum-elérés
|