Amikor nemcsak az internet sebessége számít, avagy bekötési várakozási idő analízis a Digi Távközlési és Szolgáltató Kft-nél

Tudományos Diákköri Dolgozatom megírásához számos tényező és motiváció hozzájárult. Az egyetemi éveim alatt felismertem olyan képességeimet, mely órai beadandók írása közben kerültek a felszínre. Rájöttem, hogy kifejezetten érdeklődő kíváncsisággal kísértem végig a Minőségmenedzsment és az Üzleti st...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Szüsz Kíra
Format: Manuscript
Language:Hungarian
Online Access:Dokumentum-elérés
Dokumentum-elérés
Description
Summary:Tudományos Diákköri Dolgozatom megírásához számos tényező és motiváció hozzájárult. Az egyetemi éveim alatt felismertem olyan képességeimet, mely órai beadandók írása közben kerültek a felszínre. Rájöttem, hogy kifejezetten érdeklődő kíváncsisággal kísértem végig a Minőségmenedzsment és az Üzleti statisztika órákat. Az órai keretek között lezajló projektmunkák biztosítékot adtak arra, hogy tanulással elsajátíthatom eme szakterületek szakmai gyakorlatát. Projektemben a Digi Távközlési és Szolgáltatói Kft. konkrét példáján keresztül szeretném bemutatni a tanulmányaim során megszerzett tudással a választott 7 fő veszteség forrás alapján a bekötők munkáját. Választásom azért erre esett, mert beleszerettem volna látni, hogy a bekötők munkája hogyan zajlik, továbbá milyen veszteségek jelennek meg és ezeken a problémákon hol lehet javítani. Továbbá a cégnél mik azok a külső és belső tényezős problémák, ami miatt a folyamatok hosszabb átfutási időre toldódnak ki.