Pandora szelencéjének titka, avagy miben rejlik az "ékszernagyágyú" sikere?

Az ékszerek mindig is különleges vonzerővel bírtak az emberek számára, az évezredek során jelentős szerepet játszottak az emberiség történetében, legyen szó vallási, szimbolikus vagy divat kiegészítőkről. Nemcsak a szépségükről és eleganciájukról ismertek, hanem az érzelmeket és a személyes stílust...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Jóna Rozina
Format: Manuscript
Language:Hungarian
Online Access:Dokumentum-elérés
Dokumentum-elérés
LEADER 02592nta a2200253 i 4500
001 dolg26264
005 20240919075310.0
008 240116suuuu hu o 0|| hun d
040 |a PEREPO DOLGOZAT  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Jóna Rozina 
245 1 0 |a Pandora szelencéjének titka, avagy miben rejlik az "ékszernagyágyú" sikere?  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Rozina Jóna 
520 3 |a Az ékszerek mindig is különleges vonzerővel bírtak az emberek számára, az évezredek során jelentős szerepet játszottak az emberiség történetében, legyen szó vallási, szimbolikus vagy divat kiegészítőkről. Nemcsak a szépségükről és eleganciájukról ismertek, hanem az érzelmeket és a személyes stílust is képesek kifejezni. Az ékszerpiac napjainkban virágzik, és egyre nagyobb igény mutatkozik az egyedi, minőségi és stílusos ékszerekre. A fogyasztók választéka kiterjedt, és a különböző árkategóriákban és stílusokban elérhető termékek sokszínűsége szinte végtelen. Az ékszerpiacra jellemző, hogy folyamatosan változik, ahogy az új trendek és divatirányzatok jönnek és mennek. A piaci verseny heves, és a vállalatoknak folyamatosan meg kell újulniuk, és alkalmazkodniuk kell ahhoz, hogy megfeleljenek a fogyasztók elvárásainak. A Pandora a világ egyik vezető ékszermárkája, és hatalmas sikerrel működik az ékszerpiac különböző szegmenseiben. Az elmúlt évek során a Pandora a fogyasztók körében kiépítette hírnevét, mint egy olyan vállalat, amely minőségi ékszereket kínál megfizethető áron. A kutatásom legfőbb motivációja, hogy a Pandora vállalatot különböző szempontok szerint megvizsgáljam, valamint a primer kutatásom során a magyarok Pandora vásárlási szokásait elemezzem. A témaválasztásom legfőbb oka, hogy 17 éves korom óta én magam is a vállalat egyik rendszeres vásárlója vagyok. Fő kutatási kérdésem: Mi a Pandora ékszerek titka? Miben rejlik az ékszernagyágyú sikere? 
695 |a vállalat elemzése 
695 |a ékszeripar 
695 |a SWOT analízis 
695 |a BCG mátrix 
695 |a marketingmix 
695 |a innováció 
695 |a társadalmi felelősség - társadalmi felelősségvállalás 
695 |a operációs menedzsment 
700 1 |a Palányi Ildikó  |e ths 
856 4 0 |u https://perepo-dolgozat.uni-pannon.hu/id/eprint/26264/1/j%C3%B3na%20rozina_2023TDK.pdf  |z Dokumentum-elérés  
856 4 0 |u https://perepo-dolgozat.uni-pannon.hu/id/eprint/26264/2/j%C3%B3na%20rozina_2023TDK_nyilatkozat.pdf  |z Dokumentum-elérés