A Technoroll Kft. online kereskedelme és marketingje

Záródolgozatom elsődleges témája az elektronikus kereskedelem létrejöttének, és kialakulásának okai. Kutatásomban bemutatom, hogyan fejlődött az elektronikus kereskedelem, milyen előnyei, és hátrányai léteznek ennek a formátumú üzletmenetnek. Hogyan hatott rá az internet, és a technológia rohamos fe...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Pék Noémi
Format: Manuscript
Language:Hungarian
Online Access:Dokumentum-elérés
LEADER 02893nta a2200205 i 4500
001 dolg26338
005 20250121141516.0
008 240216suuuu hu o 0|| hun d
040 |a PEREPO DOLGOZAT  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Pék Noémi 
245 1 2 |a A Technoroll Kft. online kereskedelme és marketingje  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Noémi Pék 
520 3 |a Záródolgozatom elsődleges témája az elektronikus kereskedelem létrejöttének, és kialakulásának okai. Kutatásomban bemutatom, hogyan fejlődött az elektronikus kereskedelem, milyen előnyei, és hátrányai léteznek ennek a formátumú üzletmenetnek. Hogyan hatott rá az internet, és a technológia rohamos fejlődése. Miként formálják ezeket az online üzletmeneteket, a mindennapjainkat azok a kialakuló, és meglévő új trendek, ami mára behálózta az egész világot. A Technoroll Kft.-n keresztül megpróbálom átadni az online kereskedelem lényegét, és tartalmi elemeit. Hogyan is épül fel egy webáruház, miként működik, és melyek, azok a fontos tényezők, amik segítik ennek a működésnek a folytonosságát, és ezt hogyan is alakítja a marketing megléte az értékesítés szempontjából. A mai világban minden vállalkozónak szembesülnie kell azzal a ténnyel, hogy az internet adta lehetőségek mekkora piacot és konkurencia harcot teremtettek. Ismerniük kell magát a fogyasztót, és tisztában kell lenniük a fogyasztói magatartásokkal, amelyet folyton elemezni és kutatni kell, hiszen a fogyasztói magatartás folyamatosan változik, új trendek lépnek napvilágra, és csak az a vállalkozó lehet sikeres, aki mindig tisztában van az újításokkal, egyszóval naprakész. Hogyan lehet indítani egy webáruházat, és milyen feltételekre van szükség hozzá. Miként segít ebben a Shoprenter, vagy épp bármely webáruház készítő oldal, miként segít a megfelelő termék kiválasztásában egy jó, és megbízható ár összehasonlító oldal, mint az Árukereső.hu. A Google segítségével mennyi mindent megtudhatunk a fogyasztókról, milyen adatok tárulnak elénk, hogyan érhetjük el a céljainkat, miként segít a konverziók figyelése, és hogyan is működik a Google Analytics. Hogyan alkalmazkodjunk a fogyasztókhoz, hogyan igazítsuk, és alakítsuk ki a megfelelő raktárkészleteinket és milyen módszereket alkalmazzunk, hogy mindez kiválóan működhessen a gyakorlatban is. A Technoroll Kft. már több mint 30 éve a piacon van, és törekszik mindez megvalósítására. 
695 |a elektronikus kereskedelem - online kereskedelem 
695 |a konverzió 
695 |a marketingstratégia 
695 |a piaci trendek 
695 |a Technoroll Kft.(Zalaegerszeg) 
700 1 |a Béli György  |e ths 
856 4 0 |u https://perepo-dolgozat.uni-pannon.hu/id/eprint/26338/1/p%C3%A9k_no%C3%A9mi_2024jan.pdf  |z Dokumentum-elérés