Generációs különbségek és a Revolut szerepe az online vásárlás során hazánkban
Szakdolgozatom célja bemutatni, megismerni a magyar emberek online vásárlási szokásait. A dolgozatom első részében ismertetem a kutatási problémát, illetve bemutatom a kutatási kérdéseimet, melyek a generációs sajátosságokból, online vásárlásból és a Revolutból tevődnek ös...
Main Author: | Pacsai Fanni |
---|---|
Format: | Manuscript |
Language: | Hungarian |
Online Access: | Dokumentum-elérés Dokumentum-elérés |
Similar Items
-
Generációs különbségek az elektronikus kereskedelemben
by: Verhás Tamás -
A lakossági állampapír vásárlás viselkedési mechanizmusának vizsgálata
by: Klujber Zsolt -
A kockázati tőke megjelenése és kínálati oldalának vizsgálata hazánkban
by: Kovácsné Antal Anita
Published: (2006) -
Az új közmenedzsment térhódítása hazánkban – fókuszban a közigazgatási teljesítménymérési gyakorlat
by: Jánoki Evelin -
Fenntarthatóság Z generációs szemmel
by: Tóth Máté, et al.