A NovaTrust Bank onboarding gyakorlatának szerepe, menedzselése és kihívásai

A dolgozat témája a NovaTrust Bank onboarding folyamatának elemzése, amely a humánerőforrás-menedzsment kiemelt területéhez kapcsolódik. Az onboarding, mint az új munkavállalók beillesztési folyamata, jelentős hatással van a dolgozói elégedettségre, elköteleződésre, valamint a szervezeti célok eléré...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Tóth Márk Róbert
Format: Manuscript
Language:Hungarian
Online Access:Dokumentum-elérés
LEADER 03201nta a2200205 i 4500
001 dolg26428
005 20250122132818.0
008 250122suuuu hu om 0|| hun d
040 |a PEREPO DOLGOZAT  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Tóth Márk Róbert 
245 1 2 |a A NovaTrust Bank onboarding gyakorlatának szerepe, menedzselése és kihívásai  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Márk Róbert Tóth 
520 3 |a A dolgozat témája a NovaTrust Bank onboarding folyamatának elemzése, amely a humánerőforrás-menedzsment kiemelt területéhez kapcsolódik. Az onboarding, mint az új munkavállalók beillesztési folyamata, jelentős hatással van a dolgozói elégedettségre, elköteleződésre, valamint a szervezeti célok elérésére. A kutatás célja annak vizsgálata, hogy a bank onboarding gyakorlatai milyen mértékben járulnak hozzá az új munkavállalók sikeres integrációjához, a hosszú távú elköteleződésükhöz és a vállalati teljesítmény javításához. A dolgozat részletesen foglalkozik az onboarding elméleti hátterével, beleértve a fogalom meghatározását, a folyamat szakaszait, valamint a formális és informális onboarding közötti különbségeket. Kiemelten tárgyalja a folyamat során felmerülő kihívásokat, például a kommunikációs problémákat, a nem megfelelő tréningek hatásait, valamint a Z generáció igényeinek kezelését. Ezen túlmenően a kutatás kitér a digitális és hibrid onboarding lehetőségeire és kihívásaira is, amelyek az elmúlt években váltak egyre relevánsabbá. A kutatás során alkalmazott módszerek között szerepel kérdőíves vizsgálat és a dokumentum elemzés. A kérdőíves vizsgálat célja az volt, hogy feltárja az onboarding folyamatok előnyeit, valamint azonosítsa a leggyakoribb problémákat és az esetleges fejlesztési lehetőségeket. A kutatási eredmények rámutattak, hogy az onboarding folyamat hatékony menedzsmentje jelentősen hozzájárul az új munkavállalók stressz szintjének csökkentéséhez, a szervezeti kultúrába való gyorsabb beilleszkedésükhöz, valamint a munkatársaikkal való kapcsolatok kialakításához. Az eredmények alapján megfogalmazott javaslatok között szerepel a technológiai eszközök szélesebb körű alkalmazása, a mentorálási rendszerek megerősítése, valamint a karrierfejlődési lehetőségek hangsúlyosabb kommunikációja. A dolgozat végső következtetései szerint a jól tervezett és megfelelően kivitelezett onboarding folyamat nemcsak a munkavállalók elégedettségét és lojalitását növeli, hanem hosszú távon is hozzájárul a vállalat sikerességéhez és versenyképességéhez. A NovaTrust Bank példája jól illusztrálja, hogy az innovatív és rugalmas humánerőforrás-gyakorlatok miként támogathatják a szervezeti célok elérését és a tehetségek megtartását. 
695 |a bank 
695 |a beilleszkedés - alkalmazkodás 
695 |a onboarding 
695 |a toborzás 
695 |a új munkavállaló 
700 1 |a Hajba Zoltán  |e ths 
856 4 0 |u https://perepo-dolgozat.uni-pannon.hu/id/eprint/26428/1/T%C3%B3th_M%C3%A1rk_R%C3%B3bert_2025jan.pdf  |z Dokumentum-elérés