Kell­-e csocsóasztal a BGE­seknek? – avagy miként befolyásolja a Budapesti Gazdasági Egyetem hallgatóinak munkahelyválasztását az employer branding

Kutatásom célja volt megérteni, miként működik és hogyan hat az employer branding a Budapesti Gazdasági Egyetem (BGE) hallgatóinak munkahelyválasztására.Hipotéziseimet a következő módszerek segítségével vizsgáltam: co­creation work­shopot tartottam 28 hallgatóval, majd interjút készítet...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Gossler Enikő
Format: Book Chapter
Language:No linguistic content
Published: Budapesti Gazdasági Egyetem Budapest 2019
Series:Válogatott tanulmányok kutató hallgatók munkáiból az EFOP 3.6.1-16-2016-00012 számú projekt keretében végzett kutatások eredményeiből
Subjects:
Online Access:Dokumentum-elérés
LEADER 02099naa a2200289 i 4500
001 publ1595
005 20210617185329.0
008 191216s2019 hu o 0|| zxx d
020 |a 9786155607745 
024 7 |a 30954632  |2 mtmt 
040 |a PEREPO PUBLIKACIO  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Gossler Enikő 
245 1 0 |a Kell­-e csocsóasztal a BGE­seknek? – avagy miként befolyásolja a Budapesti Gazdasági Egyetem hallgatóinak munkahelyválasztását az employer branding  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Enikő Gossler 
260 |a Budapesti Gazdasági Egyetem  |b Budapest  |c 2019 
300 |a 123-222 
490 0 |a Válogatott tanulmányok kutató hallgatók munkáiból az EFOP 3.6.1-16-2016-00012 számú projekt keretében végzett kutatások eredményeiből 
520 3 |a Kutatásom célja volt megérteni, miként működik és hogyan hat az employer branding a Budapesti Gazdasági Egyetem (BGE) hallgatóinak munkahelyválasztására.Hipotéziseimet a következő módszerek segítségével vizsgáltam: co­creation work­shopot tartottam 28 hallgatóval, majd interjút készítettem egy toborzáskiválasztási veze tővel. Az online kérdőíves megkérdezés során 391 BGE­re járó hallgató vélemé­nyét vizsgáltam, illetve a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemen is lehetőségem volt mintát gyűjteni (N=110). Az adatokat SPSS24 programban dolgoztam fel. Végül klaszteranalízis alkalmazásával tártam fel és jellemeztem a BGE­s hallgatók három csoportját munkahelyválasztási preferenciáik alapján. 
650 4 |a Közgazdasági és gazdálkodástudományok 
695 |a EFOP 3.6.1-16-2016-00012 
695 |a munkáltatói márka 
695 |a munkáltatói márkázás 
695 |a hallgatók munkahelyválasz­tása 
695 |a munkahelyválasztás 
695 |a munkahelyválasztási preferenciák 
695 |a co­creation workshop 
856 4 0 |u https://perepo-publikacio.uni-pannon.hu/id/eprint/1595/1/mtmt_Hallgato%CC%81i_ko%CC%88tet_intreakti%CC%81v_p173-222.pdf  |z Dokumentum-elérés