|
|
|
|
LEADER |
01984naa a2200289 i 4500 |
001 |
publ1641 |
005 |
20210617185333.0 |
008 |
200911s2019 hu o 0|| zxx d |
020 |
|
|
|a 9786155607776
|
024 |
7 |
|
|a 31154956
|2 mtmt
|
040 |
|
|
|a PEREPO PUBLIKACIO
|b hun
|
041 |
|
|
|a zxx
|
100 |
1 |
|
|a Formádi Katalin
|
245 |
1 |
0 |
|a Egy Igazi Hungarikum –A Hungarikum Fesztivál Szeged
|h [elektronikus dokumentum] /
|c Katalin Formádi
|
260 |
|
|
|a Budapesti Gazdasági Egyetem
|b Budapest
|c 2019
|
300 |
|
|
|a 147-173
|
490 |
0 |
|
|a A fesztiválok gazdasági és társadalmi hatása: Kutatási módszertan, esettanulmányok, elemzések : Az EFOP 3.6.1-16-2016-00012 számú projekt keretében végzett kutatásokból
|
520 |
3 |
|
|a A tanulmány célja a Hungarikum Fesztivál társadalmi és gazdasági hatásainak elemzése, bemutatása esettanulmány formában. Az esettanulmány szerkezete öt részre tagolódik: a fesztivál általános bemutatása, a látogatói kérdőíves vizsgálat elemzése, a lakossági kérdőíves vizsgálat elemzése, a fesztivál gazdasági hatásainak bemutatása, valamint a jövőbeli fejlesztési irányok.Az esettanulmány szekunder és primer adatgyűjtésen alapul, amely a Budapesti Gazdasági Egyetemen 2017-ben kezdődött EFOP-3.6.1-16-2016-00012kódszámú „Innovatív megoldásokkal Zala megye K+F+I tevékenysége hatékonyságának növelésért” című Európai Uniós finanszírozású projekt keretében a Fesztiválgazdaságtani Kutatócsoport együttműködésében valósult meg.
|
650 |
|
4 |
|a Szociológia
|
695 |
|
|
|a Hungarikum Fesztivál
|
695 |
|
|
|a fesztiválok társadalmi és gazdasági hatása
|
700 |
0 |
1 |
|a Hunyadi Zsuzsanna
|e aut
|
700 |
0 |
1 |
|a Koppány Krisztián
|e aut
|
700 |
0 |
1 |
|a Németh Szilárd
|e aut
|
700 |
0 |
1 |
|a Solt Katalin
|e aut
|
700 |
0 |
1 |
|a Zsigmond Száva
|e aut
|
856 |
4 |
0 |
|u https://perepo-publikacio.uni-pannon.hu/id/eprint/1641/1/Hungarikum_0217.pdf
|z Dokumentum-elérés
|