|
|
|
|
LEADER |
01639nab a2200265 i 4500 |
001 |
publ1695 |
005 |
20240904134119.0 |
008 |
240904s2022 hu o 0|| zxx d |
022 |
|
|
|a 1416-9576
|
024 |
7 |
|
|a 33633205
|2 mtmt
|
040 |
|
|
|a PEREPO PUBLIKACIO
|b hun
|
041 |
|
|
|a zxx
|
100 |
1 |
|
|a Fehér Norbert
|
245 |
1 |
0 |
|a Minőségügyi eszközök a problémamegoldási folyamat során. A halszálka diagram
|h [elektronikus dokumentum] /
|c Norbert Fehér
|
260 |
|
|
|a Magyar Minőség Társaság
|c 2022
|
300 |
|
|
|a 12-21
|
490 |
0 |
|
|a Magyar Minőség
|v 31. évf. No. 6.
|
520 |
3 |
|
|a Gyakran ok-okozati viszonyban állnak egymással az egyes jelenségek a vállalati működésben. A halszálka elemzés alapelve, hogy a vállalati folyamatokban megrejlő komplex problémák nem lineárisok, azaz egyetlen gyökérokra visszavezethetők, és egy adott hiba mindaddig előfordulhat, amíg annak összes oka feltárásra nem kerül. Az elemzés az okokat egyfajta hierarchikus szerkezetbe foglalja, ami alapján azok lehetnek ún. elsődleges közvetlen okok, valamint alacsonyabb rendű közvetett okok (Kövesi János - Topár József (szerk), 2006). A folyamatfejlesztő csapatnak a felmerülő problémákhoz gyökérokokat kell azonosítani, majd azokra vonatkozóan konkrét fejlesztési akciókat végrehajtania.
|
650 |
|
4 |
|a Gazdálkodás és menedzsment
|
695 |
|
|
|a minőségfejlesztés
|
695 |
|
|
|a problémamegoldás
|
695 |
|
|
|a halszálka diagram
|
695 |
|
|
|a Ishikawa diagram
|
695 |
|
|
|a ok-okozati elemzés
|
856 |
4 |
0 |
|u https://perepo-publikacio.uni-pannon.hu/id/eprint/1695/1/2022_06_MM_pp._12-21.pdf
|z Dokumentum-elérés
|