|
|
|
|
LEADER |
02292naa a2200289 i 4500 |
001 |
publ792 |
005 |
20210617185312.0 |
008 |
161121s2016 hu o 0|| zxx d |
020 |
|
|
|a 978-615-5607-22-6
|
024 |
7 |
|
|a 3140112
|2 mtmt
|
040 |
|
|
|a PEREPO PUBLIKACIO
|b hun
|
041 |
|
|
|a zxx
|
100 |
1 |
|
|a Jármai Erzsébet Mária
|
245 |
1 |
0 |
|a Interaktív tanulás a készségfejlesztő órán
|h [elektronikus dokumentum] /
|c Erzsébet Mária Jármai
|
260 |
|
|
|a Budapesti Gazdasági Egyetem
|b Budapest
|c 2016
|
300 |
|
|
|a 151-169
|
490 |
0 |
|
|a Módszertani kísérletek a nyelvoktatásban - motiváció és eredményesség
|
520 |
3 |
|
|a A pedagógiai diskurzust manapság – az oktatás minden szintjén – jórészt a szemléletváltás igénye, a módszertani megújulás szándéka, és a változások következtében szorgalmazott folyamatos reformtörekvések hatása uralja. A felsőoktatás sem kivétel. Egyre nagyobb kihívással szembesülnek az oktatók a munkaerő-piaci elvárásokat és a tömegoktatás körülményeiből adódó helyzetet illetően. A tanulmány kritikus észrevételeket és építő javaslatokat fogalmaz meg a felsőoktatáspedagógia módszertanával kapcsolatban, felidézve a múlt tanulságait és rámutatva a jelen lehetőségeire. Egy esettanulmányon keresztül mutatja be, hogy a projekt használatával hogyan megy végbe a komplex készségfejlesztés, azaz egy több órán átívelő egyszerű feladatsorozattal hogyan lehet életszerű helyzetet teremteni a tananyag elméleti ismereteinek integrálására. Az ismeretátadás és kompetenciafejlesztés harmonikus egységben történő megvalósulására láthatunk példát a magyar nyelvű Prezentációs- és íráskészség-fejlesztés tantárgy keretében, amit a hallgatói visszacsatolás, a kurzust záró kérdőív válaszainak elemzése egészít ki.
|
650 |
|
4 |
|a Társadalomtudományok
|
695 |
|
|
|a pedagógiai módszertan
|
695 |
|
|
|a készségfejlesztés
|
695 |
|
|
|a kompetenciafejlesztés
|
695 |
|
|
|a esettanulmány
|
695 |
|
|
|a véleménykutatás - kérdőíves vizsgálat
|
695 |
|
|
|a felsőoktatás
|
695 |
|
|
|a prezentációs- és íráskészség-fejlesztés
|
856 |
4 |
0 |
|u https://perepo-publikacio.uni-pannon.hu/id/eprint/792/1/jarmai_3140112.pdf
|z Dokumentum-elérés
|