Képi információ mérése
Tankönyvünk fő, általános célkitűzése a tipikus képalkotási és képfeldolgozási folyamat bemutatása: milyen fázisokon, átalakulásokon, elemzéseken megy át a képi információ, miután a fotonok elérik a kamerát, és amíg be nem fejeződik az információ feldolgozása. A munkánk terjedelme nem teszi lehetővé...
Main Authors: | , |
---|---|
Format: | Book |
Language: | No linguistic content |
Published: |
Typotex Kiadó
2011
|
Subjects: | |
Online Access: | Dokumentum-elérés Dokumentum-elérés |
LEADER | 03001nnm a2200337 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | tana57 | ||
005 | 20240403111152.0 | ||
008 | 240403s2011 hu o 0|| zxx d | ||
020 | |a 978 963 279 494 5 | ||
040 | |a PEREPO TANANYAG |b hun | ||
041 | |a zxx | ||
100 | 1 | |a Czúni László | |
245 | 1 | 0 | |a Képi információ mérése |h [elektronikus dokumentum] / |c László Czúni |
260 | |a Typotex Kiadó |c 2011 | ||
300 | |a 144 | ||
520 | 3 | |a Tankönyvünk fő, általános célkitűzése a tipikus képalkotási és képfeldolgozási folyamat bemutatása: milyen fázisokon, átalakulásokon, elemzéseken megy át a képi információ, miután a fotonok elérik a kamerát, és amíg be nem fejeződik az információ feldolgozása. A munkánk terjedelme nem teszi lehetővé, hogy minden igényt kielégítően, teljeskörűen foglalkozzunk a témával, így dolgozatunk inkább bevezető jellegű, a terület áttekintését kívánja segíteni, az összefüggések megértését támogatni. A mélyebb, matematikailag igazolt tételeket sok esetben más könyvekből ([6],[48],[65],[68]) vagy magukon az egyetemi kurzusokon ismerhetjük meg. Fontosnak tartjuk, hogy ne csak az elmélet bemutatását tartsuk szem előtt, hanem a hogy közben a megértéshez szükséges, legfontosabb elméleti alapokra is rálátásunk legyen. Mivel nem egy szűk szakterületet érint a tankönyv, ezért ennek megfelelően a hivatkozott irodalom is meglehetősen sokszínű. Ahol lehetséges volt, igyekeztünk magyar nyelvű hivatkozásokat használni, egyébként pedig az általunk legjelentősebbnek vagy éppen a legaktuálisabbnak tartott forrásokat tüntettük fel. Könyvünben törekedtünk a fejezetek sorrendjét logikusan felépíteni, azt ajánljuk az olvasóknak, ennek megfelelően forgassák a könyvet. Természetesen az egyes fejezetek között előre és hátra utalásokat is tettünk az összefüggések jobb szemléltetése érdekében. | |
650 | 4 | |a Fotonika a biztonság és a védelem érdekében | |
650 | 4 | |a Neurális képalkotás és neurális számítástudomány | |
650 | 4 | |a Biofotonika, képalkotás, kép- és adatfeldolgozás | |
650 | 4 | |a Biofotonika, képalkotás, kép- és adatfeldolgozás | |
650 | 4 | |a Képalkotás, kép- és adatfeldolgozás | |
695 | |a informatika | ||
695 | |a képalkotás | ||
695 | |a képfeldolgozás | ||
695 | |a röntgen technológia | ||
695 | |a számítógépes tomográfia - CT | ||
695 | |a mágneses rezonancia képalkotás - MRI | ||
695 | |a fMRI - funkcionális MR képalkotás | ||
700 | 0 | 1 | |a Tanács Attila |e aut |
856 | 4 | 0 | |u https://perepo-tananyag.uni-pannon.hu/id/eprint/57/1/2011_K%C3%A9pi%20inform%C3%A1ci%C3%B3%20m%C3%A9r%C3%A9se_Cz%C3%BAni%20L%C3%A1szl%C3%B3_Tan%C3%A1cs%20Attila.pdf |z Dokumentum-elérés |
856 | 4 | 0 | |u https://perepo-tananyag.uni-pannon.hu/id/eprint/57/2/2011_K%C3%A9pi%20inform%C3%A1ci%C3%B3%20m%C3%A9r%C3%A9se_mell%C3%A9klet_Cz%C3%BAni%20L%C3%A1szl%C3%B3_Tan%C3%A1cs%20Attila.zip |z Dokumentum-elérés |