A frontvonal értéke a banki ügyfélkiszolgálásban, fókuszban a CIB Bank gyakorlata
Vizsgálatom helyszínéül a CIB Bankot választottam, itt töltöttem a gyakorlati időmet. A CIB Bank az Intesa Sanpaolo egyik leányvállalata. Meghatározó anyabanki háttérrel és több mint 35 éves tapasztalattal univerzális hitelintézetként a kereskedelmi banki és befektetési szolgáltatások teljes körét n...
Main Author: | Molnár Zita |
---|---|
Format: | Manuscript |
Language: | Hungarian |
Online Access: | Dokumentum-elérés |
Similar Items
-
Az ügyfélélmény szerepe a banki vállalati ügyfélkiszolgálásban
by: Májer Bence -
Kis- és középvállalati hitelfinanszírozás a CIB Bank Zrt. gyakorlatában
by: Kovács Kornélia -
Az ügyfélélmény szerepe az OTP bank ügyfélkiszolgálásban
by: Rákos Ramóna -
Ügyfélmenedzsment a közszférában - A frontvonal hangja
by: Ódor Ágnes -
A logisztika és a marketing szerepe a szállodai ügyfélkiszolgálásban
by: Orbán Szabolcs