Az online közösségi média térhódítása és újdonságai

A hagyományos kommunikáció egyre jobban háttérbe szorul a modern kommunikációval szemben, ezért érdekes és egyben fontos témának tartom, hogy az online média világa hogyan tör fokozatosan egyre gyorsabban utat magának. Azonban ahogy a közösségi média beférkőzött a kisebb nagyobb vállalatok életébe s...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Sós Ivett
Format: Manuscript
Language:Hungarian
Online Access:Dokumentum-elérés
LEADER 03135nta a2200301 i 4500
001 dolg20059
005 20210614185716.0
008 190104suuuu hu om 0|| hun d
040 |a PEREPO DOLGOZAT  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Sós Ivett 
245 1 3 |a Az online közösségi média térhódítása és újdonságai  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Ivett Sós 
520 3 |a A hagyományos kommunikáció egyre jobban háttérbe szorul a modern kommunikációval szemben, ezért érdekes és egyben fontos témának tartom, hogy az online média világa hogyan tör fokozatosan egyre gyorsabban utat magának. Azonban ahogy a közösségi média beférkőzött a kisebb nagyobb vállalatok életébe szinte mindenkinek kötelező volt megjelenni az online élet piacán, hogy ne maradjon le semmi információról és újdonságról. A piaci szereplők számára az izgalmas, hogy megkönnyítik a tartalmak és a kellemes élmények megosztását. A legnagyobb közösségi oldalak a Facebook, Instagram és Youtube egyaránt alkalmasak, hogy kiépítsük a személyes és üzleti kapcsolatainkat az ügyfelekkel. A közösségi platformokon történő reklám fontos szerepet tölt be azáltal, hogy eladási feltételekről és az igénybe vett szolgáltatásokról tájékoztatja a vásárlókat. Nincs ez máshogy a banki szférában sem, amelyben a Budapest Bank sem kivétel ez alól, aktív részvételt mutat az online közösségekben. A kampányvideók és szinte mindennapos állapotfrissítéssel egyre több új követőt vonz magával. De vajon minden korosztályt meg lehet nyerni az online reklámokkal?! Az idősebbek vevők a korral halad újdonságokra vagy a fiatalok figyelmét ezek a marketing kampányok egyáltalán lekötik? Primer kutatásom során felmértem milyen korosztály mennyire aktív az interneten, és mennyire fogékony a különböző banki reklámkampányokra. A marketing szakembereknek fontos, hogy az közösségek által fel tudják venni a kapcsolatot fogyasztókkal, ügyfelekkel és aktivizálja őket. A közösségi média jövője még bizonytalan, nem tudhatjuk előre, de azt állíthatjuk, hogy a közeljövőben is egyre nagyobb szerepet fog játszani az emberek életében, de a hatalmas mennyiségű adat mennyiséget át kell fésülni, hiszen csak valós és hiteles információnak szabad hinni. A közösségi portálok új és izgalmas módszereket kínálnak olyan vevők megszerzéséhez, akik jelentős mértékben hozzájárulhat a marketing sikerének növeléséhez. Az internet globális kultúránk nélkülözhetetlen részévé vált. 
695 |a kommunikáció 
695 |a marketing 
695 |a online marketing 
695 |a közösségi média 
695 |a hirdetés 
695 |a internet 
695 |a Youtube 
695 |a Facebook 
695 |a Instagram 
695 |a vállalati marketing 
695 |a bankmarketing 
695 |a reklám 
695 |a generációs sajátosságok 
700 1 |a Márkus Mónika  |e ths 
856 4 0 |u https://perepo-dolgozat.uni-pannon.hu/id/eprint/20059/1/s%C3%B3s_ivett_2019jan_titkos.pdf  |z Dokumentum-elérés