Az emberi erőforrás menedzsment általános összefoglalása, a toborzás, és a munkaerő felvétel az OTP Bank Nyrt. vonatkoztatásában

A gazdasági élet meghatározó szereplője a bank, mely folyamatos megújuláson megy keresztül évről-évre, hogy a különböző igényekre megoldást találjon.  „Azt gondolom, hogy a mai felgyorsult világban - ahol a multinacionális vállalatok jelenléte a meghatározó - kiemelt figyelmet kell fordítanunk az...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Bagó Médea
Format: Manuscript
Language:Hungarian
Online Access:Dokumentum-elérés
LEADER 03091nta a2200217 i 4500
001 dolg25237
005 20220427120232.0
008 200201suuuu hu om 0|| hun d
040 |a PEREPO DOLGOZAT  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Bagó Médea 
245 1 3 |a Az emberi erőforrás menedzsment általános összefoglalása, a toborzás, és a munkaerő felvétel az OTP Bank Nyrt. vonatkoztatásában  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Médea Bagó 
520 3 |a A gazdasági élet meghatározó szereplője a bank, mely folyamatos megújuláson megy keresztül évről-évre, hogy a különböző igényekre megoldást találjon.  „Azt gondolom, hogy a mai felgyorsult világban - ahol a multinacionális vállalatok jelenléte a meghatározó - kiemelt figyelmet kell fordítanunk az emberi erőforrás megismerésére. A jól motivált munkaerő hatékonyságával jobb teljesítményt tud elérni a szervezet. A pénzügyi szektorban pedig, ahol az értékesítés hatalmas szerepet kap, még fontosabb az emberi tőkében rejlő potenciálok kiaknázása. Tehát a vállalatoknak is érdekük, hogy dolgozóik motiváltságát a megfelelő szinten tartsák.”[1] Az OTP Bank Nyrt. középvállalatok, nagyvállalatok, önkormányzatok és agrárcsoport szegmensű ügyfelei kiszolgálásáért a hálózatban a Kereskedelmi Banki Centrumok felelnek. A fióki csatorna felelőssége ezen ügyfélszegmensek tekintetében a számlavezetéshez és egyéb passzív termékekhez kapcsolódó feladatokra terjed ki. Minden megyéhez tartozik Kereskedelmi Banki Centrum, én a zalaegerszegi kirendeltség osztályán kezdtem a szakmai gyakorlatomat. Dolgozatomban kitértem többek között az emberi erőforrás menedzsment legfontosabb tényezőire; fogalmára, funkcióira, tulajdonságaira és hatásmodelljére, ezek után bemutattam az emberi erőforrás gazdálkodás elméleti illetve gyakorlati kérdéseit. Továbbá részleteztem a szervezetek, a munkakörök, az alkalmazottak jellemzőit. A legfontosabb rész azonban véleményem szerint az OTP Bank Nyrt. bemutatása, toborzási gyakorlata, kiválasztási folyamata és a munkavállalókkal szembeni követelményei, melynek bank szemszögéből történő leírásában Seres Péter, a Kereskedelmi Banki Centrum ügyfélkapcsolati igazgatója volt a segítségemre. A feldolgozott információk alapján elmondható, hogy a bank nagy erőfeszítéseket tesz annak érdekében, hogy a legkiválóbb, legkreatívabb, és a leginnovatívabb jelentkezőket találja meg, alkalmazza, és megtartsa. [1] Csehi Zsuzsanna - Motiváció és ösztönzési rendszer egy bank miskolci fiókjában 
695 |a emberi erőforrás menedzsment - humán erőforrás menedzsment - HRM 
695 |a kiválasztás 
695 |a emberi erőforrás - munkaerő - humán erőforrás - HR 
695 |a munkaerő-szükséglet 
695 |a toborzás 
695 |a álláshirdetés 
700 1 |a Márkus Mónika  |e ths 
856 4 0 |u https://perepo-dolgozat.uni-pannon.hu/id/eprint/25237/1/bag%C3%B3_m%C3%A9dea_2020jan.pdf  |z Dokumentum-elérés