Az állatorvoslás szolgáltatásmenedzsmentje
Bevezető: A bevezető fejezetben, röviden összefoglalom hogy miről fog szólni a szakdolgozatom. Kifejtem, hogy miért választottam ezt a témát. Szolgáltatásmenedzsment definiálása: Ebben a fejezetben megfogalmazom, hogy mi is az a szolgáltatásmenedzsment. Bemutatom a szolgáltatások GDP-hez való h...
Main Author: | |
---|---|
Format: | Manuscript |
Language: | Hungarian |
Online Access: | Dokumentum-elérés Dokumentum-elérés |
Summary: | Bevezető: A bevezető fejezetben, röviden összefoglalom hogy miről fog szólni a szakdolgozatom. Kifejtem, hogy miért választottam ezt a témát. Szolgáltatásmenedzsment definiálása: Ebben a fejezetben megfogalmazom, hogy mi is az a szolgáltatásmenedzsment. Bemutatom a szolgáltatások GDP-hez való hozzájárulását és annak növekvő szerepét nemzetközi szinten és Magyarországon egyaránt. Kitérek a szolgáltató szektor jellemzőire. Professzionális szolgáltatások/szolgáltatók: Kifejtem bővebben, hogy mit jelent az a fogalom, hogy professzionális szolgáltató, majd összegyűjtöm a jellemzőt. Bemutatom a professzionális szolgáltatás típusait. Illetve, kitérek a professzionális szolgáltató szervezetek menedzsmentjére és két fő sajátosságára. Mivel egyedi igényeket hivatottak teljesíteni, ezért ezeknek a szolgáltatásoknak a megfizethetőségére is időt fordítottam. Az állatorvosi szakma bemutatása: Az állatorvosi szakmát bemutattam röviden, felsoroltam a szakmában dolgozók ellátandó feladatait. Mivel a szakmán belül is vannak eltérő munkakörök, ezért ezekre is kitértem. Szóbeli interjúkat készítettem, általam megkérdezett állatorvosokkal szakmájukról például olyan kérdésekben, hogy munkájuk során milyen nehézségekkel kell megküzdeniük. Magyar Állatorvosi Kamara: Röviden bemutattam a kamarát, szervezeteit és működését. A kamara feladatai Egy rövidebb fejezetben, kifejtem hogy a kamarának milyen szerepe van az állatorvosi szakmában. A kamarához tartozás előnyeit, hátrányait elemeztem. Összességében körül jártam az állatorvosi szakmát és a szolgáltatási szektort. |
---|