Zalaegerszegi városmarketing hatásai, és a város versenyképessége
A városmarketing fogalma nem tekint vissza hosszú múltra, bizonyos értelemben a társadalmi jólét velejárója volt. Az Egyesült Államokban a városok közötti versenyt, a „vállalkozó város” koncepció kiteljesedését jelentette. Manapság egy akkora településen, mint Zalaegerszeg, a városmarketing fontos s...
Main Author: | Kocsi Bálint |
---|---|
Format: | Manuscript |
Language: | Hungarian |
Online Access: | Dokumentum-elérés Dokumentum-elérés |
Similar Items
-
A digitalizáció gazdasági hatásai – Észtország példája
by: Bálint Kata
Published: (2019) -
Verseny-e a verseny? Versenyképesség a futball világában
by: Dömötör Dorina -
Verseny-e a verseny? Versenyképesség a futball világában
by: Dömötör Dorina -
A turizmusmarketing Zalaegerszeg Megyei Jogú Város gyakorlatában
by: Arany Bálint -
A Város Mindenkié
by: Solt Katalin
Published: (2016)