Ügyfélkezelés gyakorlata és szerepe a Lakáskezelő Építőipari és Szolgáltató Kft.-nél
A szakdolgozatomban a CRM-ről vagyis az ügyfélkezelésről lesz szó, amihez a gyakorlati helyemen is sikerült tapasztalatokat szereznem. Ezen témakör jelenlegi gazdasági körben elengedhetetlen, mivel e nélkül egy társaság sem lehet sikeres hosszú távon. Az általam választott cég a Lakáskezelő Építőipa...
Main Author: | Szabó Sándor |
---|---|
Format: | Manuscript |
Language: | Hungarian |
Online Access: | Dokumentum-elérés Dokumentum-elérés |
Similar Items
-
A Thermo Épgép Építőipari Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. tevékenységének átfogó vizsgálata
by: Rácz Dominika -
Ügyfélkezelés az OTP Bank Nyrt. gyakorlatában
by: Horváth Krisztina -
Projektmegvalósítás folyamata kiemelten a ZÁÉV Építőipari Zrt.-nél
by: Fülöp Alexandra -
Kontrolling gyakorlata a ZALASZÁM Informatika Kft-nél
by: Szekér Dóra -
Egyszerűsített foglalkoztatás a Prohuman 2004 Munkaerő Szolgáltató és Tanácsadó Kft-nél
by: Németh Tímea