Út az igények felmerülése és kielégítése között

A dolgozatom témája, út az igények felmerülése és kielégítése között. Ezt a témát a P-Floor Kft.-ra kivetítve vizsgáltam, elemeztem. Dolgozatom első felében leírom, hogy mi az általam betöltött pozíció a vállalatnál, illetve tevékenységiköröm.  A második fejezetben a vállalat bemutatása történik 199...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Horváth Beatrix
Format: Manuscript
Language:Hungarian
Online Access:Dokumentum-elérés
Dokumentum-elérés
LEADER 03344nta a2200241 i 4500
001 dolg25631
005 20210614185834.0
008 200617suuuu hu om 0|| hun d
040 |a PEREPO DOLGOZAT  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Horváth Beatrix 
245 1 0 |a Út az igények felmerülése és kielégítése között  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Beatrix Horváth 
520 3 |a A dolgozatom témája, út az igények felmerülése és kielégítése között. Ezt a témát a P-Floor Kft.-ra kivetítve vizsgáltam, elemeztem. Dolgozatom első felében leírom, hogy mi az általam betöltött pozíció a vállalatnál, illetve tevékenységiköröm.  A második fejezetben a vállalat bemutatása történik 1994-től napjainkig. Részletes leírásban a vállalat tevékenységikörét írom le. Két fő része van a nagykereskedelmi rész és a kiskereskedelmi rész. A vállalat foglalkozik import tevékenységgel is. Ezután következik a vállalat helyzetelemzése több szempont alapján. Első szempontként a pénzügyi-gazdasági helyzetének ismertetése szerepel. Majd makrokörnyezeti és mikrokörnyezeti elemzést is végeztem. Makrokörnyezeti elemzéshez a STEEP-módszert alkalmaztam ,míg a mikrokörnyezetinél SWOT-analízist készítettem. Dolgozatom következő sarkalatos része a felmerült igényekhez kapcsolódó tevékenységek megfigyelése, elemzése. Ehhez a témakörhöz készült 2 kérdőív. Az egyik az online vásárlói szokásokra tér ki 15 pontban, míg a másik a lakberendezési termékek vásárlására 11 pontban. Ebből készítettem különböző diagrammokat kiválasztott számadatokkal. Több diagramm készült, több szempont alapján. Majd áttértem a vállalat marketingtevékenységére. A marketing-mix 7P-s változatával elemeztem a vállalatot. Ezen elemzés végeztével, áttértem a vásárlói döntés folyamatára. Itt az igény felmerülésétől végig mentem az igény kielégítéséig. Ehhez kapcsolódóan következett a felmerült igényekkel kapcsolatos tevékenységmenedzsment. Ezt részletesen kifejtve mutattam be a folyamatot a vállalat életére vetítve. A folyamatbemutatását fűztem át a következő fejezetben egy új és egyre népszerűbb körben. Ez a testre szabottság. Fogalmi levezetés után, részletes bemutatás található egy termék teljes folyamatáról a testre szabottság igénybe vételével. A fogyasztóban felmerült igénytől, a tervezésen, a megvalósításon keresztül az igény kielégítéséig. Utolsó fő témám az ellátási láncról szólt, a vállalat tevékenységére szabva. Majd dolgozatom végén, két javaslatot tettem. A vállalat social media-ban betöltött szerepére, illetve a webáruház korszerűsítésére, újraindítására. 
695 |a P-Floor Kft. (Gyenesdiás) 
695 |a ellátási lánc - ellátó hálózat 
695 |a helyzetelemzés 
695 |a igények 
695 |a makrokörnyezet 
695 |a marketingtevékenység 
695 |a mikrokörnyezet 
700 1 |a Szabó László  |e ths 
856 4 0 |u https://perepo-dolgozat.uni-pannon.hu/id/eprint/25631/1/horv%C3%A1th_beatrix_2020m%C3%A1j_publikus.pdf  |z Dokumentum-elérés  
856 4 0 |u https://perepo-dolgozat.uni-pannon.hu/id/eprint/25631/2/horv%C3%A1th_beatrix_2020m%C3%A1j_publikus_nyilatkozat.pdf  |z Dokumentum-elérés