Coaching szemléletű vezetés a munkavállaló szemszögéből

Dolgozatom témáját alapvetően eddigi tapasztalataim és a képzésen tanultak inspirálták. Úgy gondolom, hogy a vezetés témája mai napig nem tekinthető lerágott csontnak, hiszen akár vezetőként, akár beosztottként, mindenképpen érintett az emberek nagy része.  Meggyőződésem, hogy munkahelyünkön több i...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Miklós-Farkas Nikoletta
Format: Manuscript
Language:Hungarian
Online Access:Dokumentum-elérés
LEADER 02807nta a2200229 i 4500
001 dolg25635
005 20210614185836.0
008 200617suuuu hu om 0|| hun d
040 |a PEREPO DOLGOZAT  |b hun 
041 |a hun 
100 2 |a Miklós-Farkas Nikoletta 
245 1 0 |a Coaching szemléletű vezetés a munkavállaló szemszögéből  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Nikoletta Miklós-Farkas 
520 3 |a Dolgozatom témáját alapvetően eddigi tapasztalataim és a képzésen tanultak inspirálták. Úgy gondolom, hogy a vezetés témája mai napig nem tekinthető lerágott csontnak, hiszen akár vezetőként, akár beosztottként, mindenképpen érintett az emberek nagy része.  Meggyőződésem, hogy munkahelyünkön több időt töltünk, mind a családunkkal. Semmiképpen sem elhanyagolható, sem a munkavállaló, sem pedig a beosztott szemszögéből, tehát ennek az időnek a minősége. Amikor a témát választottam, már körvonalazódott ugyan, de akkor elképzelni – véleményem szerint – még senki sem tudta, hogy milyen komoly is a pandémiás helyzet. Mely még inkább megerősít a coaching, valamint coaching szemléletű vezetés létjogosultságában. Igyekeztem lényegre törően, a számomra fontos momentumokat összegyűjteni, kiemelni dolgozatomban. Felállított hipotézisemet, - úgy érzem - az élet is igazolta, soha nagyobb szükség nem volt coaching szemléletű vezetőkre, mint napjainkban. Szerencsére rengeteg szakirodalom áll rendelkezésre, amiket nem csupán dolgozatomban lehetett hasznosítani, hanem rengeteget tanultam belőlük, illetve rádöbbentettek az élethosszig tartó tanulás fontosságára, valamint arra, hogy minél többet tanulok, annál inkább nő azon ismeretek, felismerések száma, hogy mennyi minden az, amit még nem tudok. Óriási várakozással álltam neki a képzésnek, azzal a hittel, hogy a végére coach leszek. Összegezve az elmúlt két félévet, illetve időszakot, kijelenthetem, hogy nem a „papír” tesz coach-csá. Sőt! Az elmúlt két félév perspektívát adott, identitást, önismeretet, egyúttal bebizonyítva azt is, hogy mindig hajlamosak vagyunk alábecsülni saját teljesítményünket. Hiszem, hogy az élethosszig tartó tanulás felismerése a coaching szemléletű vezetéshez is nagyon fontos momentum. Köszönettel tartozom tanáraimnak, csoporttársaimnak, családomnak, konzulenseimnek 
695 |a coaching 
695 |a csapatépítés 
695 |a empátia 
695 |a vezetés - irányítás 
695 |a vezetéslélektan 
695 |a érzelmi intelligencia 
695 |a üzleti coaching 
700 1 |a Márkus Mónika  |e ths 
856 4 0 |u https://perepo-dolgozat.uni-pannon.hu/id/eprint/25635/1/mikl%C3%B3s-farkas_nikoletta_2020m%C3%A1j.pdf  |z Dokumentum-elérés