A sztenderdizált és az egyénre szabott szolgáltatások elemzése és összehasonlítása, kihívásainak bemutatása
A sztenderdizált és egyénre szabott szolgáltatások közötti alapvető különbségek leginkább stratégia oldalról látszódnak. Amíg a sztenderd szolgáltatások a hagyományos közgazdaságtanon alapulnak addig az egyénre szabott szolgáltatások között fellelhetők olyan tényezők a fogyasztó oldaláról, amelyeket...
Main Author: | Kámán Norman |
---|---|
Format: | Manuscript |
Language: | Hungarian |
Online Access: | Dokumentum-elérés |
Similar Items
-
Az OTP Bank Nyrt és a Customer Relationship Management, azaz a személyre szabott segítség
by: Kovács László -
Elektronikus pénzügyi szolgáltatások jelene és fejlődési lehetőségei
by: Paller Endre Zsolt -
Számviteli szolgáltatások egy vállalkozás életében
by: Hideg Nikolett -
Munkaerőpiaci szolgáltatások a Pannon-Work Cégcsoportnál
by: Szentes Cintia -
Észlelt kockázatok a pénzügyi szolgáltatások igénybevételénél
by: Balázsné Lendvai Marietta
Published: (2013)