Napjaink marketing trendjei és a Zala Megyei Vállalkozásfejlesztési Alapítvány brandépítő marketing terve

Mivel a marketing tevékenység a legtöbb vállalat számára létfontosságú kérdés manapság, szakdolgozatom fő témája napjaink marketing trendjei és ezek hatásai. Emellett tartalmaz egy általam készített brandépítésre irányuló marketing tervet a szakmai gyakorlati helyemmel, a Zala Megyei Vállalkozásfejl...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Flander Richárd
Format: Manuscript
Language:Hungarian
Online Access:Dokumentum-elérés
LEADER 03178nta a2200205 i 4500
001 dolg25749
005 20210914100838.0
008 210914suuuu hu om 0|| hun d
040 |a PEREPO DOLGOZAT  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Flander Richárd 
245 1 0 |a Napjaink marketing trendjei és a Zala Megyei Vállalkozásfejlesztési Alapítvány brandépítő marketing terve  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Richárd Flander 
520 3 |a Mivel a marketing tevékenység a legtöbb vállalat számára létfontosságú kérdés manapság, szakdolgozatom fő témája napjaink marketing trendjei és ezek hatásai. Emellett tartalmaz egy általam készített brandépítésre irányuló marketing tervet a szakmai gyakorlati helyemmel, a Zala Megyei Vállalkozásfejlesztési Alapítvánnyal a fókuszban. Szekunder kutatásomban bemutatom az aktuális marketinget és fogyasztókat érintő trendeket. Ismertetem a digitális marketing helyzetét, stratégiáit és eszközkészletét, amelynek legjelentősebb elemei a tartalommarketing, keresőmotor optimalizálás (SEO) és a kattintás alapú hirdetés (PPC). Ezen kívül kiemelem a közösségi média és a véleményvezérek (influenszerek) szerepét a hatékony online marketing stratégia részeként. Részletesen kitérek a szolgáltatásokat érintő változásokra, a szolgáltatások térnyerésének okaira, hangsúlyozva az ügyfélélmény és az ügyfélkapcsolat-menedzsment (CRM) fontosságát napjainkban. Bemutatásra kerül a Zala Megyei Vállalkozásfejlesztési Alapítvány, annak tevékenysége, mikro- és makro környezete helyzetelemzés alkalmazásával. Meghatározom a Zala Megyei Vállalkozásfejlesztési Alapítvány érintettjeit (stakeholdereit), céljait, valamint versenytársait. A primer kutatásom során egy online kérdőíves felmérést végeztem, amelynek a célcsoportja a Zala Megyei Vállalkozásfejlesztési Alapítvány ügyfelei és a nyugat-dunántúli régió mikro, kis-és középvállalkozói voltak. A kutatás célja az volt, hogy a kitöltők válaszainak segítségével pontosabb képet kaphatok a térség vállalkozóinak helyzetéről és szükségleteiről. Igényeikre fényt derítve jövőbeli fejlesztési javaslatokat szerettem volna megfogalmazni. A kérdőív kérdései a Zala Megyei Vállalkozásfejlesztési Alapítványra és a kitöltő személyek vállalkozásaira vonatkoztak. A felméréshez 62 személy járult hozzá válaszával. A primer kutatás eredményeinek bemutatása után különböző jövőbe mutató fejlesztési tanácsokat fogalmaztam meg a Zala Megyei Vállalkozásfejlesztési Alapítvány tevékenységét illetően, napjaink marketing trendjeit is szem előtt tartva. Ezt követően összegzem a dolgozat tartalmát és konklúzióit. 
695 |a brandépítés 
695 |a kérdőíves vizsgálat - véleménykutatás 
695 |a marketing trend 
695 |a vállalkozásfejlesztés 
695 |a Zala Megyei Vállalkozásfejlesztési Alapítvány 
700 2 |a Balázsné dr. Lendvai Marietta  |e ths 
856 4 0 |u https://perepo-dolgozat.uni-pannon.hu/id/eprint/25749/1/flander_rich%C3%A1rd_2021jan.pdf  |z Dokumentum-elérés