Napjaink marketing trendjei és a Zala Megyei Vállalkozásfejlesztési Alapítvány brandépítő marketing terve
Mivel a marketing tevékenység a legtöbb vállalat számára létfontosságú kérdés manapság, szakdolgozatom fő témája napjaink marketing trendjei és ezek hatásai. Emellett tartalmaz egy általam készített brandépítésre irányuló marketing tervet a szakmai gyakorlati helyemmel, a Zala Megyei Vállalkozásfejl...
Main Author: | Flander Richárd |
---|---|
Format: | Manuscript |
Language: | Hungarian |
Online Access: | Dokumentum-elérés |
Similar Items
-
A Pici Paci Udvarház marketing terve
by: Pirosné Csik Julianna -
Az eseménymarketing szerepe a Zala Megyei Vállalkozásfejlesztési Alapítvány gyakorlatában
by: Kelemen Attila -
Zala Megyei Vállalkozásfejlesztési Alapítvány számviteli sajátosságai a mikrohitelezés elszámolásának tükrében
by: Tóth Georgina -
Nonprofit szervezetek sajátos számvitelének és adózási sajátosságainak bemutatása a Zala Megyei Vállalkozásfejlesztési Alapítvány (ZMVA) működése alapján
by: Tóth Réka -
Határon átnyúló projektek a Zala Megyei Vállalkozásfejlesztési Alapítványnál
by: Soós Tamara