A Coca Cola márka bemutatása

A mai világban nagyon sok márka található az üzletek polcain. Ezért a márkák célja nemcsak az alapvető igények kielégítése, hanem az is, hogy: arra késztesse a fogyasztókat, hogy vásárolják meg őket. Az érzelmi márkaépítés a kötődés létrehozásának lehetséges módja: amikor a fogyasztó a termék iránt...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Horváth Sára
Format: Manuscript
Language:Hungarian
Online Access:Dokumentum-elérés
Dokumentum-elérés
LEADER 03358nta a2200241 i 4500
001 dolg25811
005 20220420131124.0
008 210921suuuu hu om 0|| hun d
040 |a PEREPO DOLGOZAT  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Horváth Sára 
245 1 2 |a A Coca Cola márka bemutatása  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Sára Horváth 
520 3 |a A mai világban nagyon sok márka található az üzletek polcain. Ezért a márkák célja nemcsak az alapvető igények kielégítése, hanem az is, hogy: arra késztesse a fogyasztókat, hogy vásárolják meg őket. Az érzelmi márkaépítés a kötődés létrehozásának lehetséges módja: amikor a fogyasztó a termék iránt kötődést érez. Az ilyen típusú márka a Coca-Cola, mint a világ egyik legsikeresebb márkája. Dolgozatom során a Coca Cola sikerességének alapjait vizsgáltam. Arra kerestem a választ, hogy a márka minek a segítségével alakítja ki a hűséges fogyasztói szeretetet. A márkahűség kialakításának alapja a márkához való kötődés és annak fenntartása. A Coca Cola designja azonnal felismerhetővé teszi a márka termékeit, a fogyasztók nagyon jól ismerik a brandet. A boldogság, életérzés, szeretet és közösség értéke és középpontba helyezése alakítja a márka insightját. Valamint, az elmúlt években bemutatott mesék kapcsolódtak a márkához, - ezekről már korábban esett szó- ami miatt a nem rendszeres Coca Cola termék fogyasztók is biztosan fel tudják idézni a márkát a jellegzetes és egyedi történetek miatt. A Coca Cola márkának nagy segítségére van manapság a közösségi média, (pl.: TV reklámok, Facebook, Instagram, Twitter, különböző internetes reklámok) amely a fogyasztókat naprakésszé teszi a cég innovációiról és kampányairól. Nehéz időszak vár a Coca Cola gyártóira, hiszen az emberek kezdenek elfordulni a cukros italoktól és az üres kalóriáktól. Az ízlésváltozás és az egészségtudatosság arra ösztönözte a Coca Colát, hogy egészségesebb alternatívák felé nézzenek. Ez nem azt jelenti, hogy a cukros üdítő italok eltűnnek a boltok polcairól, de ezek után nagyobb hangsúlyt fognak fektetni az egészségesebb termékek előállítására, mint ezelőtt. Véleményem szerint, az érzelmi kötődés előtérbe helyezése olyan lehetőségekkel és versenyelőny forrásokkal ruházza fel a vállalatot, hogy annak termékei a világpiacon bárhol előtérbe kerülnek a konkurens vállalatokkal és azok termékeivel szemben. Véleményem szerint, az érzelmi kötődés előtérbe helyezése olyan lehetőségekkel és versenyelőny forrásokkal ruházza fel a vállalatot, hogy annak termékei a világpiacon bárhol előtérbe kerülnek a konkurens vállalatokkal és azok termékeivel szemben. 
695 |a brand 
695 |a Coca-Cola 
695 |a helyzetelemzés 
695 |a innováció 
695 |a marketingeszközök 
695 |a márka 
695 |a márkaépítés 
700 2 |a Balázsné dr. Lendvai Marietta  |e ths 
856 4 0 |u https://perepo-dolgozat.uni-pannon.hu/id/eprint/25811/1/horv%C3%A1th_s%C3%A1ra_2021_m%C3%A1j_publikus.pdf  |z Dokumentum-elérés  
856 4 0 |u https://perepo-dolgozat.uni-pannon.hu/id/eprint/25811/2/horv%C3%A1th_s%C3%A1ra_2021_m%C3%A1j_publikus_nyilatkozat.pdf  |z Dokumentum-elérés