A Coca Cola márka bemutatása
A mai világban nagyon sok márka található az üzletek polcain. Ezért a márkák célja nemcsak az alapvető igények kielégítése, hanem az is, hogy: arra késztesse a fogyasztókat, hogy vásárolják meg őket. Az érzelmi márkaépítés a kötődés létrehozásának lehetséges módja: amikor a fogyasztó a termék iránt...
Main Author: | Horváth Sára |
---|---|
Format: | Manuscript |
Language: | Hungarian |
Online Access: | Dokumentum-elérés Dokumentum-elérés |
Similar Items
-
A Coca-Cola marketingtevékenysége
by: Pungor Lili -
Coca-Cola logisztikai folyamatainak bemutatása és teljesítményelemzési rendszere
by: Huszti Krisztián -
A Milka, mint márka marketing szemléletű bemutatása
by: Zsédely Nikoletta Vanda -
Saját márkás termékek szerepe a kiskereskedelemben
by: Udvardi Zsófia -
Szolgáltatás innováció bemutatása a Gránit Gyógyfürdő Zrt-nél a vendégkör megtartására
by: Horváth Zsolt