A Budapest Bank Zrt. vállalati ügyfélkapcsolatainak alakulása a Covid-19 hatására

A Budapest Bank Magyarország egyik vezető pénzintézete. Nagyobb mérföldkövei az az 1987-es megalakulás, a 2012-es átalakulás, a 2008-as válság, és végül, de nem utolsó sorban az összevonás más pénzintézetekkel (Magyar Bankholding) és 2020 problémái. Vajon egy pénzintézetre milyen hatással volt a kia...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Kukor Viktória
Format: Manuscript
Language:Hungarian
Online Access:Dokumentum-elérés
Dokumentum-elérés
LEADER 03103nta a2200265 i 4500
001 dolg25825
005 20220421092033.0
008 210921suuuu hu om 0|| hun d
040 |a PEREPO DOLGOZAT  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Kukor Viktória 
245 1 2 |a A Budapest Bank Zrt. vállalati ügyfélkapcsolatainak alakulása a Covid-19 hatására  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Viktória Kukor 
520 3 |a A Budapest Bank Magyarország egyik vezető pénzintézete. Nagyobb mérföldkövei az az 1987-es megalakulás, a 2012-es átalakulás, a 2008-as válság, és végül, de nem utolsó sorban az összevonás más pénzintézetekkel (Magyar Bankholding) és 2020 problémái. Vajon egy pénzintézetre milyen hatással volt a kialakult helyzet, hogyan tudott felülkerekedni a nehézségeken? A bank alapkövei az ügyfelek, és ha az ügyfelek megélhetési és egyéb nehézségekbe ütköznek az lecsapódik a pénzintézetükön és a gazdaságon érezteti hatását. Ezért is jött nagyon sok vállalkozás és magánszemély számára jól a fizetési moratórium, illetve a gazdaságélénkítő programok megjelenése. Az új termékprogramok bevezetése azok ismertetése és azok elemzése, tökéletesen szemlélteti, hogy a bankok milyen fontos szerepet töltenek be a gazdaság működtetésében. A legnagyobb népszerűségnek a Széchenyi Kártya Program örvend (KAVOSZ által támogatott), de mivel a bank törekedik az ügyfeleinek a legjobbat nyújtani, ezért az átszerződések és hitelkiváltások is elsőbbséget élveznek. Az államilag támogatott gazdaságélénkítő programok források tekintetében, mint a vállalati ügyfelek, mint a bank számára gazdaságosak, ami által pénz szabadul fel, amelyet máshová tudnak átcsoportosítani. Sok érdekes információra bukkanunk az MNB által készített kérdőív kapcsán, hogy mint a magánszemélyek, mind a vállalkozások mennyire éltek az állam által kínált fizetési moratóriummal, illetve, hogy mennyire voltak tisztában ennek a hatásaival, illetve következményeivel. Összegezve elmondhatjuk, hogy mind a bank munkavállalói mind az ügyfelek nagyon rugalmasan kezelték a kezdeti nehézségeket és a kapacitásbeli problémákat. Sok segítséget jelentett a digitális csatornák térhódítása is a munkafolyamatokban és a kapcsolattartásban. 
695 |a bankszolgáltatás 
695 |a Budapest Bank 
695 |a Covid-19 járvány - koronavírus járvány 
695 |a gazdaságélénkítő programok 
695 |a hiteltörlesztési moratórium - hiteltörlesztési hal 
695 |a interjú 
695 |a világjárvány - pandémia 
695 |a ügyfélkapcsolat 
695 |a Covid-19 - Koronavírus 
700 2 |a Simonné Romsics Erika  |e ths 
856 4 0 |u https://perepo-dolgozat.uni-pannon.hu/id/eprint/25825/1/kukor_vikt%C3%B3ria_2021m%C3%A1j_titkos.pdf  |z Dokumentum-elérés  
856 4 0 |u https://perepo-dolgozat.uni-pannon.hu/id/eprint/25825/2/kukor_vikt%C3%B3ria_2021m%C3%A1j_titkos_kutathat%C3%B3s%C3%A1gi_embarg%C3%B3_k%C3%A9relem.pdf  |z Dokumentum-elérés