A Milka, mint márka marketing szemléletű bemutatása
Záródolgozatom során a Milkát, mint márkát marketing és stratégiai fókuszú elemzés segítségével fogom bemutatni. A marketing téma mára már szinte teljesen elengedhetetlen minden vállalkozás számára. Ha marketingről beszélünk, mindenkinek egyből a reklámok jutnak az eszébe de, leegyszerűsítve minden...
Main Author: | Zsédely Nikoletta Vanda |
---|---|
Format: | Manuscript |
Language: | Hungarian |
Online Access: | Dokumentum-elérés Dokumentum-elérés |
Similar Items
-
A Coca Cola márka bemutatása
by: Horváth Sára -
A FABAK Kft, mint jogalany jogi és interdiszciplináris szemléletű bemutatása
by: Rákhely Klaudia -
Coaching szemléletű vezetés a munkavállaló szemszögéből
by: Miklós-Farkas Nikoletta -
Saját márkás termékek szerepe a kiskereskedelemben
by: Udvardi Zsófia -
Coaching szemléletű vezetés
by: Erdeiné Beviz Elvira