A bankok közösségi médiatartalmainak nyomában

A bankok közösségi médiatatralmainak nyomában   Napjainkban az online marketing egyre nagyobb szerepet tölt be, különös tekintettel a közösségi média eszközrendszerére. A közösségi kommunikáció nagyon pontos célzási lehetőséget biztosít a Facebook és Instagram reklámok által a vállalkozások számára....

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Puskás Vivien
Format: Manuscript
Language:Hungarian
Online Access:Dokumentum-elérés
Dokumentum-elérés
LEADER 02845nta a2200229 i 4500
001 dolg25878
005 20220309142712.0
008 220309suuuu hu om 0|| hun d
040 |a PEREPO DOLGOZAT  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Puskás Vivien 
245 1 2 |a A bankok közösségi médiatartalmainak nyomában  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Vivien Puskás 
520 3 |a A bankok közösségi médiatatralmainak nyomában   Napjainkban az online marketing egyre nagyobb szerepet tölt be, különös tekintettel a közösségi média eszközrendszerére. A közösségi kommunikáció nagyon pontos célzási lehetőséget biztosít a Facebook és Instagram reklámok által a vállalkozások számára. Az ilyen platformokon közzétett hirdetéseknek relatív alacsony a marketingköltsége, főleg a hagyományos offline eszközökkel összehasonlítva, a célcsoportok szegmentálhatók a felhasználók tulajdonságai alapján, továbbá a közösségi média nagyon hatékony a fogyasztói hűség erősítésében is. Mivel a bankok életében is fontos szerepe van a marketingnek, így az elmúlt évtizedek során ők is fokozatosan használták ki a közösségi média nyújtotta lehetőségeket.  Kutatásom legfőbb célja, hogy kiderítsem a hazai nagybankok milyen mértékben vannak jelen napjaink közösségi média platformjain, milyen tartalmakat osztanak meg ezeken, milyen követőtáboruk van, s az ügyfelek mennyire aktívak ezeken az oldalakon. Vizsgálatom középpontjában az alábbi nagybankok állnak: UniCredit Bank, Erste Bank, Budapest Bank, CIB Bank, OTP Bank, K&H Bank, Raiffeisen Bank, MKB Bank, és a Takarékbank. A dolgozatom sikerességéhez szükséges információkat elsőkörben a rendelkezésemre álló szakirodalom segítségével gyűjtöm össze, mely által bepillantást nyújtok mind a nemzetközi mind pedig a hazai bankok marketing eszközeibe, különös tekintettel a közösségi média oldalaikra. Ezek után a hazai nagybankok összemérésén alapuló elemzésem eredményeit, majd az online kérdőíves kutatásom tapasztalatait mutatom be.  Végezetül pedig mindezen információk alapján teszek javaslatot a lehetséges fejlesztésekre, stratégiai változtatásokra a hazai bankok közösségi marketingjéhez kapcsolódóan. 
695 |a bank - bankügy 
695 |a bankmarketing 
695 |a közösségi média - szociális média 
695 |a marketing 
695 |a online marketing 
695 |a véleménykutatás - kérdőíves vizsgálat 
700 2 |a Balázsné dr. Lendvai Marietta  |e ths 
856 4 0 |u https://perepo-dolgozat.uni-pannon.hu/id/eprint/25878/1/pusk%C3%A1s_vivien_2022jan_publikus.pdf  |z Dokumentum-elérés  
856 4 0 |u https://perepo-dolgozat.uni-pannon.hu/id/eprint/25878/2/pusk%C3%A1s_vivien_2022jan_publikus_nyilatkozat.pdf  |z Dokumentum-elérés