A bankok közösségi médiatartalmainak nyomában
A bankok közösségi médiatatralmainak nyomában Napjainkban az online marketing egyre nagyobb szerepet tölt be, különös tekintettel a közösségi média eszközrendszerére. A közösségi kommunikáció nagyon pontos célzási lehetőséget biztosít a Facebook és Instagram reklámok által a vállalkozások számára....
Main Author: | Puskás Vivien |
---|---|
Format: | Manuscript |
Language: | Hungarian |
Online Access: | Dokumentum-elérés Dokumentum-elérés |
Similar Items
-
A bankok közösségi médiatartalmainak nyomában
by: Puskás Vivien -
A közösségi finanszírozás helyzete Magyarországon
by: Bacsi Mihály -
A devizahitelezés hatása a magyarországi bankok eredményességére
by: Katafay Tamás Bence -
A közösségi média veszélyes üzem
by: Bánfi Kati
Published: (2023) -
Vállalkozási hitelcsalások nyomában
by: Varga-Lengyeltóti Szilvia