A biztosítási szektort övező negatív társadalmi megítélés vizsgálata a magyar lakosság körében

Szakdolgozatom 2 nagyobb részből tevődik össze: Az első rész a választott téma elméleti hátterét taglalja a pénzügyi szolgáltató szektor, a hazai biztosításközvetítő cégek és ügyfél elégedettség működésének, jelentőségének bemutatásán keresztül a vonatkozó szakirodalmak és internetes források átteki...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Pál Benjámin
Format: Manuscript
Language:Hungarian
Online Access:Dokumentum-elérés
Dokumentum-elérés
LEADER 01576nta a2200229 i 4500
001 dolg25889
005 20220420123052.0
008 220309suuuu hu om 0|| hun d
040 |a PEREPO DOLGOZAT  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Pál Benjámin 
245 1 2 |a A biztosítási szektort övező negatív társadalmi megítélés vizsgálata a magyar lakosság körében  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Benjámin Pál 
520 3 |a Szakdolgozatom 2 nagyobb részből tevődik össze: Az első rész a választott téma elméleti hátterét taglalja a pénzügyi szolgáltató szektor, a hazai biztosításközvetítő cégek és ügyfél elégedettség működésének, jelentőségének bemutatásán keresztül a vonatkozó szakirodalmak és internetes források áttekintésével. A dolgozat második felében pedig egy online, önkitöltős kérdőív segítségével szerzett primer adatokat fogok felvonultatni, elemezni és összevetni korábbi feltevéseimmel. 
695 |a biztosítás 
695 |a fogyasztói elégedettség - vásárlói elégedettség 
695 |a pénzügyi szolgáltatásközvetítés 
695 |a ügynöki kereskedelem - üzletkötői tevékenység 
695 |a véleménykutatás - kérdőíves vizsgálat 
695 |a biztosító 
700 1 |a Kis Szilárd  |e ths 
856 4 0 |u https://perepo-dolgozat.uni-pannon.hu/id/eprint/25889/1/p%C3%A1l_benj%C3%A1min_2022jan_publikus.pdf  |z Dokumentum-elérés  
856 4 0 |u https://perepo-dolgozat.uni-pannon.hu/id/eprint/25889/2/p%C3%A1l_benj%C3%A1min_2022jan_publikus_nyilatkozat.pdf  |z Dokumentum-elérés