Hogyan lehet eredményt növelni coaching támogatással

Szakdolgozatom első fejezetében az MLM, majd a coaching sajátosságainak elméleti hátterét mutattam be. A kutatásom célja az volt, hogy feltárjam azokat az elakadásokat, amelyek a hálózatépítés hatékonyságának útjába állnak. A továbbiakban a szakirodalom alapján felállított kutatási kérdéseimet, és h...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Bazsika Ildikó
Format: Manuscript
Language:Hungarian
Online Access:Dokumentum-elérés
Dokumentum-elérés
LEADER 03272nta a2200241 i 4500
001 dolg26039
005 20240620123454.0
008 230203suuuu hu om 0|| hun d
040 |a PEREPO DOLGOZAT  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Bazsika Ildikó 
245 1 0 |a Hogyan lehet eredményt növelni coaching támogatással  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Ildikó Bazsika 
520 3 |a Szakdolgozatom első fejezetében az MLM, majd a coaching sajátosságainak elméleti hátterét mutattam be. A kutatásom célja az volt, hogy feltárjam azokat az elakadásokat, amelyek a hálózatépítés hatékonyságának útjába állnak. A továbbiakban a szakirodalom alapján felállított kutatási kérdéseimet, és hipotéziseimet vizsgáltam, azokat a gátakat, amelyek a megrekedésekhez vezetnek. Empirikus vizsgálatomat, kérdőíves kutatással bizonyítottam, amely az általam összeállított kérdőíveket tartalmazza, így az összefüggésekre három pilléren elhelyezve kerestem a válaszokat. A megkérdezések mellett, személyes elbeszélgetéseket is lefolytattam interjúk keretében. A multi level marketing, röviden MLM cégek a kiskereskedelemben egy külön szegmenst képezve csendben működnek és folyamatosan növekednek évről-évre. Tapasztalataim szerint ez egy nagy lehetőség, ugyanakkor legalább akkora felelősség is. Az emberek hozzám kapcsolódnak, most már nem az egyéni kibontakozás, sokkal inkább a meglévő munkatársak minél magasabb szintű megsegítése az elsődleges prioritás. Az elmúlt évek piaci változásai, a vállalkozások számára kihívást jelentettek, így a hálózatépítésben is új lehetőségek megkeresésére lett igény. Az új módszerek, marketingstratégiák kipróbálása elengedhetetlen. Az MLM egy szolgáltatás alapú vállalkozási forma, amelynek megítélése, és sikeressége nagymértékben függ a rendszerben dolgozó tagok PR tevékenységétől, külső és belsőkommunikációjától. Ebben a vállalkozásban elengedhetetlen a brand építés, csoda rendszer nincs, csak csodás emberek, akik készségeik, képességeik fejlesztése révén egy új MLM imázst építhetnek. Munkám második felében azokat a konstruktív módszereket mutattam be, amelyek utat mutathatnak a hálózatépítésben, és hozzájárulhatnak az MLM derűlátóbb megítélésében. Paradigmaváltással, a coaching segítségével a változás lehetséges a személyközi kommunikációban, az emberekkel való hatékonyabb együttműködésben, a motivációban, amely folyamatot újra és újra gyakorolni kell, ha fel akarjuk mérni erőforrásaink hihetetlen mélységét. 
695 |a coaching 
695 |a Forever Living Products (FLP) 
695 |a GROW modell 
695 |a hálózatépítés 
695 |a kérdőíves vizsgálat - véleménykutatás 
695 |a motiváció - ösztönzés 
695 |a multi-level marketing - network marketing 
700 1 |a Márkus Mónika  |e ths 
856 4 0 |u https://perepo-dolgozat.uni-pannon.hu/id/eprint/26039/1/bazsika_ildik%C3%B3_2023jan_publikus.pdf  |z Dokumentum-elérés  
856 4 0 |u https://perepo-dolgozat.uni-pannon.hu/id/eprint/26039/2/bazsika_ildik%C3%B3_2023jan_publikus_nyilatkozat.pdf  |z Dokumentum-elérés