CRM-mel az APZ-s élményteremtés útján

Az egyetemi tanulmányaim során igencsak értékesnek tartottam a tudást, amellyel egy vállalat működtetését, annak folyamatait minél hatékonyabbá és a vevői kört minél elégedettebbé lehet tenni. Ezen vezérfonalon elindulva szimpla kíváncsiságból figyeltem meg duális partnercégemnél, az Autóipari Próba...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Blaskovics Bianka
Format: Manuscript
Language:Hungarian
Online Access:Dokumentum-elérés
LEADER 02933nta a2200229 i 4500
001 dolg26203
005 20231102135257.0
008 231102suuuu hu o 0|| hun d
040 |a PEREPO DOLGOZAT  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Blaskovics Bianka 
245 1 0 |a CRM-mel az APZ-s élményteremtés útján  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Bianka Blaskovics 
520 3 |a Az egyetemi tanulmányaim során igencsak értékesnek tartottam a tudást, amellyel egy vállalat működtetését, annak folyamatait minél hatékonyabbá és a vevői kört minél elégedettebbé lehet tenni. Ezen vezérfonalon elindulva szimpla kíváncsiságból figyeltem meg duális partnercégemnél, az Autóipari Próbapálya Zala Kft.-nél az ilyen folyamatokat. A vállalat, mivel egy újonnan elindult projektcég, bár rendelkezik valamiféle CRM rendszerhez hasonló struktúrával, az mégis kicsit összeszedetlen. Miután konstatáltam, hogy ezen feltétlen változtatni kell, kutatni kezdtem, hogy mégis mi az a munkafolyamat, amely segítségünkre lehet, mit használnak a régióban megjelenő, a mi munkafolyamatinkhoz hasonló tevékenységi körrel rendelkező vállalatok. Természetesen a dolgom roppant nehéz volt, mivel egy Európában egyedülálló Járműipari Tesztpályáról beszélünk, nem nagyon tudtam mihez nyúlni. Végül egy zalaegerszegi telephellyel is rendelkező járműértékesítő cégre bukkantam, amely CRM rendszert használva könnyedén tartja a kapcsolatot a már meglévő, illetve potenciális ügyfeleivel. Ekkor döntöttem el, hogy TDK dolgozatomban kidolgozok egy olyan hatékony és modern rendszert, mint amelyet a XXI. század vevőpiaca megkövetel magának. A technológia fejlődésével, a 4. ipari forradalomban az ügyfelek, a felgyorsult világunk következtében, elvárják, hogy az információk, a megvásárolni kívánt termékek és/vagy szolgáltatások azonnal számukra elérhetőek legyenek, mindezt a legjobb áron, a legjobb minőségbe, a legnagyobb vevői-igénykielégítéssel. Egy technológia okozta problémára természetesen maga a technológia válaszolt, azaz hozott létre egy olyan informatikai rendszert, amely segítségével a vállalatok az ügyfeleiket könnyebben ki tudják szolgálni. Dolgozatom kezdéseként tehát szeretném bemutatni a CRM rendszerek alapjául szolgáló struktúrát, amely a dokumentum alapját, és gyakorlati tevékenységét megalapozta. 
695 |a CRM - Customer Relationship Management - ügyfélkapcsolati rendszer 
695 |a Autóipari Próbapálya Zala kft. - APZ kft.(Zalaegerszeg) 
695 |a értékteremtés 
695 |a információmenedzsment 
695 |a mélyinterjú 
695 |a mélyinterjús kutatás 
695 |a ZalaZONE (Zalaegerszeg) 
700 2 |a Balázsné Lendvai Marietta  |e ths 
856 4 0 |u https://perepo-dolgozat.uni-pannon.hu/id/eprint/26203/1/blaskovics_bianka_2019TDK.pdf  |z Dokumentum-elérés