CRM-mel az APZ-s élményteremtés útján
Az egyetemi tanulmányaim során igencsak értékesnek tartottam a tudást, amellyel egy vállalat működtetését, annak folyamatait minél hatékonyabbá és a vevői kört minél elégedettebbé lehet tenni. Ezen vezérfonalon elindulva szimpla kíváncsiságból figyeltem meg duális partnercégemnél, az Autóipari Próba...
Main Author: | Blaskovics Bianka |
---|---|
Format: | Manuscript |
Language: | Hungarian |
Online Access: | Dokumentum-elérés |
Similar Items
-
CRM-mel az APZ-s élményteremtés útján
by: Blaskovics Bianka -
Agilis projektmenedzsment elmélete és gyakorlata az APZ Kft. példáján keresztül
by: Cserép Diána -
A Jó Állam születésének útján
by: Horváth Nikolett -
Takarékbank a digitális ügyfélélmény megteremtése útján
by: Szabó Petra -
Becsvölgye Község innovatív fejlődése pályázatok útján
by: Gyenese Emese