Ügyféloldali kihívások felmérése a számviteli szolgáltatóknál

Gazdálkodási és menedzsment szakos hallgatóként mindig nagy érdeklődéssel szemléltem a szolgáltató szektor működését, felépítését. Duális hallgatóként gyakorlatomat egy könyvelőirodánál töltöm, ahol személyesen tapasztalhatom meg a szolgáltatásokon belül a professzionális szolgáltatókat érő kihíváso...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Hegedüs Anita
Format: Manuscript
Language:Hungarian
Online Access:Dokumentum-elérés
LEADER 01757nta a2200229 i 4500
001 dolg26209
005 20231102145701.0
008 231102suuuu hu o 0|| hun d
040 |a PEREPO DOLGOZAT  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Hegedüs Anita 
245 1 0 |a Ügyféloldali kihívások felmérése a számviteli szolgáltatóknál  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Anita Hegedüs 
520 3 |a Gazdálkodási és menedzsment szakos hallgatóként mindig nagy érdeklődéssel szemléltem a szolgáltató szektor működését, felépítését. Duális hallgatóként gyakorlatomat egy könyvelőirodánál töltöm, ahol személyesen tapasztalhatom meg a szolgáltatásokon belül a professzionális szolgáltatókat érő kihívásokat. Korábbi TDK kutatásom során a professzionális szolgáltatókat és azok vezetőit érő kihívásokat, valamint az azokra adható menedzseri válaszokat elemeztem a számviteli szolgáltatások területén. Már akkor célul tűztem ki kutatásom folytatását, melynek majdani irányaként a számviteli szolgáltatók ügyféloldalának elemzését jelöltem meg. Jelenlegi dolgozatomban ugyanennél a területnél maradok, ezúttal azonban a másik oldal, azaz az ügyfelek igényeit, elvárásait vizsgálom. 
695 |a CRM - Customer Relationship Management - ügyfélkapcsolati rendszer 
695 |a ügyféloldali kihívás 
695 |a számvitel - könyvvitel 
695 |a ügyféloldali elemzés 
695 |a ügyfélelégedettség 
695 |a szolgáltatásminőség 
695 |a SPSS (modul rendszerű adatelemző programrendszer) 
700 2 |a Zsupanekné Palányi Ildikó  |e ths 
856 4 0 |u https://perepo-dolgozat.uni-pannon.hu/id/eprint/26209/1/heged%C5%B1s_anita_2019TDK.pdf  |z Dokumentum-elérés