|
|
|
|
LEADER |
01757nta a2200229 i 4500 |
001 |
dolg26209 |
005 |
20231102145701.0 |
008 |
231102suuuu hu o 0|| hun d |
040 |
|
|
|a PEREPO DOLGOZAT
|b hun
|
041 |
|
|
|a hun
|
100 |
1 |
|
|a Hegedüs Anita
|
245 |
1 |
0 |
|a Ügyféloldali kihívások felmérése a számviteli szolgáltatóknál
|h [elektronikus dokumentum] /
|c Anita Hegedüs
|
520 |
3 |
|
|a Gazdálkodási és menedzsment szakos hallgatóként mindig nagy érdeklődéssel szemléltem a szolgáltató szektor működését, felépítését. Duális hallgatóként gyakorlatomat egy könyvelőirodánál töltöm, ahol személyesen tapasztalhatom meg a szolgáltatásokon belül a professzionális szolgáltatókat érő kihívásokat. Korábbi TDK kutatásom során a professzionális szolgáltatókat és azok vezetőit érő kihívásokat, valamint az azokra adható menedzseri válaszokat elemeztem a számviteli szolgáltatások területén. Már akkor célul tűztem ki kutatásom folytatását, melynek majdani irányaként a számviteli szolgáltatók ügyféloldalának elemzését jelöltem meg. Jelenlegi dolgozatomban ugyanennél a területnél maradok, ezúttal azonban a másik oldal, azaz az ügyfelek igényeit, elvárásait vizsgálom.
|
695 |
|
|
|a CRM - Customer Relationship Management - ügyfélkapcsolati rendszer
|
695 |
|
|
|a ügyféloldali kihívás
|
695 |
|
|
|a számvitel - könyvvitel
|
695 |
|
|
|a ügyféloldali elemzés
|
695 |
|
|
|a ügyfélelégedettség
|
695 |
|
|
|a szolgáltatásminőség
|
695 |
|
|
|a SPSS (modul rendszerű adatelemző programrendszer)
|
700 |
2 |
|
|a Zsupanekné Palányi Ildikó
|e ths
|
856 |
4 |
0 |
|u https://perepo-dolgozat.uni-pannon.hu/id/eprint/26209/1/heged%C5%B1s_anita_2019TDK.pdf
|z Dokumentum-elérés
|