Hogyan legyen a webdesign egy ütőkártya a vállalatok életében?

Mindenekelőtt fontosnak tartottam lefektetni az alapokat. A 2. fejezetben ezért az internetről és az online piaci trendekről a kkv szektor vonatkozásában lesz szó általánosságban. Segítségemre voltak az online elérhető források, az általam végzett szekunder piackutatás és az offline szakirodalom. A...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Kovács Fanni
Format: Manuscript
Language:Hungarian
Online Access:Dokumentum-elérés
Description
Summary:Mindenekelőtt fontosnak tartottam lefektetni az alapokat. A 2. fejezetben ezért az internetről és az online piaci trendekről a kkv szektor vonatkozásában lesz szó általánosságban. Segítségemre voltak az online elérhető források, az általam végzett szekunder piackutatás és az offline szakirodalom. A zala megyei kkv szektor online jelenlétéhez kapcsolódó primer kutatásomat konzulenseim segítették, amelyben arra kerestem a választ, hogy a zalai kis- és középvállalkozások mennyi figyelmet fordítanak a saját weboldalukra. Az eredmények vázolása után mutatom be marketing szemmel a Pannon-Truck 2000 Kft. tevékenységét, majd honlapjának állapotfelmérését, mely elengedhetetlen az átalakításához. Emellett a redesign-oláshoz végeztem egy fókuszcsoportos kutatást az X, Y, Z generációra fókuszálva, hogy a honlapra látogatók igényeit felmérjem és feltárjam egy jó céges honlap ismérveit. Végezetül összegeztem a weboldal elemzés és a kutatás eredménye során szerzett tapasztalatok és vélemények alapján a fejlesztési javaslataimat egy SWOT ábrában.