Hogyan legyen a webdesign egy ütőkártya a vállalatok életében?

Mindenekelőtt fontosnak tartottam lefektetni az alapokat. A 2. fejezetben ezért az internetről és az online piaci trendekről a kkv szektor vonatkozásában lesz szó általánosságban. Segítségemre voltak az online elérhető források, az általam végzett szekunder piackutatás és az offline szakirodalom. A...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Kovács Fanni
Format: Manuscript
Language:Hungarian
Online Access:Dokumentum-elérés
LEADER 02259nta a2200277 i 4500
001 dolg26226
005 20231106141607.0
008 231106suuuu hu o 0|| hun d
040 |a PEREPO DOLGOZAT  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Kovács Fanni 
245 1 0 |a Hogyan legyen a webdesign egy ütőkártya a vállalatok életében?  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Fanni Kovács 
520 3 |a Mindenekelőtt fontosnak tartottam lefektetni az alapokat. A 2. fejezetben ezért az internetről és az online piaci trendekről a kkv szektor vonatkozásában lesz szó általánosságban. Segítségemre voltak az online elérhető források, az általam végzett szekunder piackutatás és az offline szakirodalom. A zala megyei kkv szektor online jelenlétéhez kapcsolódó primer kutatásomat konzulenseim segítették, amelyben arra kerestem a választ, hogy a zalai kis- és középvállalkozások mennyi figyelmet fordítanak a saját weboldalukra. Az eredmények vázolása után mutatom be marketing szemmel a Pannon-Truck 2000 Kft. tevékenységét, majd honlapjának állapotfelmérését, mely elengedhetetlen az átalakításához. Emellett a redesign-oláshoz végeztem egy fókuszcsoportos kutatást az X, Y, Z generációra fókuszálva, hogy a honlapra látogatók igényeit felmérjem és feltárjam egy jó céges honlap ismérveit. Végezetül összegeztem a weboldal elemzés és a kutatás eredménye során szerzett tapasztalatok és vélemények alapján a fejlesztési javaslataimat egy SWOT ábrában. 
695 |a informatika 
695 |a vállalati informatika 
695 |a webdesign - webdizájn 
695 |a trend 
695 |a történeti áttekintés 
695 |a kis- és középvállalkozás - KKV 
695 |a kis- és középvállalkozás marketing - KKV marketing 
695 |a e-marketing - elektronikus marketing - online marketing 
695 |a online kommunikáció 
695 |a weboldalfejlesztés - honlapfejlesztés 
695 |a PANNON-TRUCK 2000 Járműkereskedelmi és Ingatlanbefektetési Korlátolt Felelősségű Társaság (Zalaegerszeg) 
700 2 |a Balázsné dr. Lendvai Marietta  |e ths 
856 4 0 |u https://perepo-dolgozat.uni-pannon.hu/id/eprint/26226/1/kov%C3%A1cs_fanni_2020TDK.pdf  |z Dokumentum-elérés