A bankok közösségi médiatartalmainak nyomában

A téma több szempontból is aktuális. Elsőkörben, az elmúlt évtizedekben rohamosan fejlődött az internet, illetve annak népszerűsége, melynek következtében nem csak a magánszemélyeknek, hanem a vállalatoknak, így tehát a bankoknak is komoly lépéseket kellett megtennie. A pénzügyi szektor számára külö...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Puskás Vivien
Format: Manuscript
Language:Hungarian
Online Access:Dokumentum-elérés
Description
Summary:A téma több szempontból is aktuális. Elsőkörben, az elmúlt évtizedekben rohamosan fejlődött az internet, illetve annak népszerűsége, melynek következtében nem csak a magánszemélyeknek, hanem a vállalatoknak, így tehát a bankoknak is komoly lépéseket kellett megtennie. A pénzügyi szektor számára külön kihívásokat rejtett az online térben való jelenlét, mint például az ügyféladatok védelmének biztosítása. Az idő múlásával azonban a kiélezett versenyhelyzet következtében fontossá vált a közösségi média platformok használata a bankok számára is, ugyanis itt könnyebben, közvetlenebb módon érhették el jelenlegi, vagy akár potenciális ügyfeleiket, kreatívabb módon ismertethették meg velük termékeiket, akcióikat, valmint különböző bankolási tanácsokkal láthatták el követőiket. A téma aktualitásához nagyban hozzájárul a jelenleg is tartó vírushelyzet, melynek következtében még nagyobb hangsúly került a közösségi média felületekre.