|
|
|
|
LEADER |
01932nta a2200229 i 4500 |
001 |
dolg26240 |
005 |
20231107121957.0 |
008 |
231107suuuu hu o 0|| hun d |
040 |
|
|
|a PEREPO DOLGOZAT
|b hun
|
041 |
|
|
|a hun
|
100 |
1 |
|
|a Puskás Vivien
|
245 |
1 |
2 |
|a A bankok közösségi médiatartalmainak nyomában
|h [elektronikus dokumentum] /
|c Vivien Puskás
|
520 |
3 |
|
|a A téma több szempontból is aktuális. Elsőkörben, az elmúlt évtizedekben rohamosan fejlődött az internet, illetve annak népszerűsége, melynek következtében nem csak a magánszemélyeknek, hanem a vállalatoknak, így tehát a bankoknak is komoly lépéseket kellett megtennie. A pénzügyi szektor számára külön kihívásokat rejtett az online térben való jelenlét, mint például az ügyféladatok védelmének biztosítása. Az idő múlásával azonban a kiélezett versenyhelyzet következtében fontossá vált a közösségi média platformok használata a bankok számára is, ugyanis itt könnyebben, közvetlenebb módon érhették el jelenlegi, vagy akár potenciális ügyfeleiket, kreatívabb módon ismertethették meg velük termékeiket, akcióikat, valmint különböző bankolási tanácsokkal láthatták el követőiket. A téma aktualitásához nagyban hozzájárul a jelenleg is tartó vírushelyzet, melynek következtében még nagyobb hangsúly került a közösségi média felületekre.
|
695 |
|
|
|a bank - bankügy
|
695 |
|
|
|a közösségi média - szociális média - social media
|
695 |
|
|
|a e-marketing - elektronikus marketing - online marketing
|
695 |
|
|
|a marketing - értékesítés
|
695 |
|
|
|a influencer marketing
|
695 |
|
|
|a mesterséges intelligencia - MI - artificial intelligence - AI
|
695 |
|
|
|a influencer
|
700 |
2 |
|
|a Balázsné dr. Lendvai Marietta
|e ths
|
856 |
4 |
0 |
|u https://perepo-dolgozat.uni-pannon.hu/id/eprint/26240/1/pusk%C3%A1s_vivien_TDK%20dolgozat_2021.pdf
|z Dokumentum-elérés
|