A sikeres márkaépítés receptúrája

Nap mint nap termékek, márkák, hirdetések tömkelegével találkozunk. A piacon egyre növekvő számú jó termék, színvonalas szolgáltatás található. Érdekes módon azonban megfigyelhető, hogy sok ígéretes termék, nem teljesíti be a hozzá fűzött reményeket. Ezen gondolatokon elindulva, dolgozatom témájának...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Bazsó Máté
Format: Manuscript
Language:Hungarian
Online Access:Dokumentum-elérés
LEADER 02617nta a2200205 i 4500
001 dolg26244
005 20231107141441.0
008 231107suuuu hu o 0|| hun d
040 |a PEREPO DOLGOZAT  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Bazsó Máté 
245 1 2 |a A sikeres márkaépítés receptúrája  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Máté Bazsó 
520 3 |a Nap mint nap termékek, márkák, hirdetések tömkelegével találkozunk. A piacon egyre növekvő számú jó termék, színvonalas szolgáltatás található. Érdekes módon azonban megfigyelhető, hogy sok ígéretes termék, nem teljesíti be a hozzá fűzött reményeket. Ezen gondolatokon elindulva, dolgozatom témájának A sikeres márkaépítés receptúráját választottam, hiszen mindig is komoly érdeklődéssel töltött el a siker legfontosabb összetevőinek kutatása. De mi is lehet az oka annak, hogy míg az egyik termék beteljesíti a hozzá fűzött reményeket, addig a másik nem? Mi az oka annak, hogy egyes termékek sikeresek és közkedveltek lesznek a fogyasztók körében, míg mások nem? Mi az oka annak, hogy egyes emberek pedig nem egy, hanem akár termékek tucatjait teszik piacvezetővé, sok esetben egymástól különböző területeken? Mi a titok? Mi a sikeres márkaépítés receptúrája? Ilyen gondolatok mentén, vásárlás, sorban állás közben, vagy a neten böngészve vetődött fel bennem a kérdés, hogy vajon mi lehet ezen sikertörténetek titka? Mi lehet az a dolog, az a kulcs, amelyik mindegyiknél közös? Milyen gondolatok, stratégiák vezetnek a sikerhez? Dolgozatomban az ilyen, és az ehhez hasonló kérdésekre keresem a válaszokat. Munkám első felében a márkák elméleti hátterét szeretném körüljárni és bemutatni. Ezt követően pedig dolgozatom második részében igyekszem a gyakorlatban is megvizsgálni ezen információk gyakorlatban betöltött szerepének fontosságát. Kutatásom célja, hogy munkám végére, egy olyan lecsupaszított elméleti -és gyakorlati tudásanyagot gyűjtsek össze, melyről bátran elmondható, hogy ez „A sikeres márkaépítés receptúrája”, az a receptúra mely mankóul szolgálhat egy igazán erős, sikeres brand akár nulláról való felépítéséhez. 
695 |a márka - brand 
695 |a márkaépítés - brandépítés 
695 |a történeti áttekintés 
695 |a arculat - image 
695 |a piackutatás 
700 2 |a Balázsné Lendvai Marietta  |e ths 
856 4 0 |u https://perepo-dolgozat.uni-pannon.hu/id/eprint/26244/1/bazs%C3%B3_m%C3%A1t%C3%A9_TDK%20dolgozat_2022%C3%A1pr.pdf  |z Dokumentum-elérés