Aki mer, az nyer? Netflix az első streaming szolgálta, aki reklámoz /

A kutatásom célja, hogy bemutassam a streaminget, mint szolgáltatást, majd kiemelkedő képviselőjét a Netflix-et. Kutatásomban ismertetni fogom a cég versenytársait a piacon és részletesen megvizsgálom a reklámok bevezetésének folyamatát és annak eredményeit. Ezen fejezetek elkészítéséhez szekunder k...

Full description

Bibliographic Details
Main Author: Vida Kata
Format: Manuscript
Language:Hungarian
Online Access:Dokumentum-elérés
Dokumentum-elérés
LEADER 02359nta a2200229 i 4500
001 dolg26272
005 20240118142148.0
008 240118suuuu hu o 0|| hun d
040 |a PEREPO DOLGOZAT  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Vida Kata 
245 1 0 |a Aki mer, az nyer?   |h [elektronikus dokumentum] :  |b Netflix az első streaming szolgálta, aki reklámoz /  |c Kata Vida 
520 3 |a A kutatásom célja, hogy bemutassam a streaminget, mint szolgáltatást, majd kiemelkedő képviselőjét a Netflix-et. Kutatásomban ismertetni fogom a cég versenytársait a piacon és részletesen megvizsgálom a reklámok bevezetésének folyamatát és annak eredményeit. Ezen fejezetek elkészítéséhez szekunder kutatást végzek, főként közgazdaságtan, marketing és szolgáltatásmenedzsment témájú szakirodalom felhasználásával. A számszerű adatok terén a Netflix negyedéves beszámolóira fogok támaszkodni, ahol a legfontosabb indikátorok a negyedévek eredményei és az előfizetők számának alakulása lesz. Egyik kutatási kérdésem, hogy az alacsonyabb árú csomag miatt elvesztett bevételét tudja-e kompenzálni a vállalat és ezzel igazzá válik-e a dolgozatom címét is adó közmondás, hogy „aki mer, az nyer”. Továbbá a kutatásomban szeretném megismerni a magyar Netflix felhasználók szokásait, véleményét a reklámokról, hiszen rengeteg sztereotípiát állítottunk fel róluk az évek alatt. A másik kutatási kérdésem ezzel kapcsolatos, hogy vajon hazánkban is lenne-e igény egy ilyen csomagra és mit gondolhatnak erről az emberek, hiszen ahhoz szoktak, hogy a Netflix nem tartalmaz hirdetéseket. Ezen kérdések megválaszolásához primer adatgyűjtést kell végeznem, amit egy online anonim kérdőív formában tettem közzé. A kiértékelés alapján választ tudok majd adni arra a kérdésre, hogy van-e jövője az új csomagnak hazánkban. 
695 |a streaming 
695 |a Netflix 
695 |a reklám - hirdetés 
695 |a piacelemzés 
695 |a versenytárselemzés 
695 |a gazdasági verseny 
700 1 |a Palányi Ildikó  |e ths 
856 4 0 |u https://perepo-dolgozat.uni-pannon.hu/id/eprint/26272/1/vida_kata_2023TDK.pdf  |z Dokumentum-elérés  
856 4 0 |u https://perepo-dolgozat.uni-pannon.hu/id/eprint/26272/2/vida_kata_2023TDK_nyilatkozat.pdf  |z Dokumentum-elérés