Aki mer, az nyer? Netflix az első streaming szolgálta, aki reklámoz /
A kutatásom célja, hogy bemutassam a streaminget, mint szolgáltatást, majd kiemelkedő képviselőjét a Netflix-et. Kutatásomban ismertetni fogom a cég versenytársait a piacon és részletesen megvizsgálom a reklámok bevezetésének folyamatát és annak eredményeit. Ezen fejezetek elkészítéséhez szekunder k...
Main Author: | Vida Kata |
---|---|
Format: | Manuscript |
Language: | Hungarian |
Online Access: | Dokumentum-elérés Dokumentum-elérés |
Similar Items
-
Alapanyaghiány a pandémia idején
by: Vida Kata -
Mire vágyik a munkavállaló?
by: Vida Kata -
Egy új vállalkozás számviteli rendszerének kialakítása
by: Vida Veronika -
HR kérdések egy vállalkozás gyakorlatában
by: Vida Bettina -
A digitalizáció gazdasági hatásai – Észtország példája
by: Bálint Kata
Published: (2019)